Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind de prijs nogal hoog voor een gebuikte voor euro 100 meer koop je een nieuwe
Tevreden van de Erbe?
Denk je veel verschil met de Vorza?
Tevreden van de Erbe?
Denk je veel verschil met de Vorza?
Goedemiddag mensen
Inderdaad dat maakt het net moeilijk eraan om te kiezen, beiden zijn zeer goed
Heb vandaag nog de dag om hem te kiezen, deze avond ga ik na de dealer en bestel ik hem gewoon...
Gevoel heeft licht voordeel voor de Vorza eigenlijk... Typisch weggedrag van een 1/8 buggy...
idd een goeie keuze!!
maar laat je niet ompraten om op 2x2s lipo te rijden,
want met de stock vertanding zal de vorza niet zo vlug rijden, of je moet beginnen vertanden,
op 2x3s of 1x6s gaat de vorza perfect met de stock vertanding en blijft alles lekker koel, wat zeer belangrijk is voor je rc car,
want vertanden vind ik persoonlijk, geen lachertje,
steeds nieuwe pions moeten kopen, kijken of hij niet te warm loopt , een tandje meer langs hier en een tandje minder langs daar en enzo...pfff
daar heb ik geen zin in, gewoon stock rijden op 6s , tot er iets breekt, dan kan je nog altijd doen wat je wil!!! en eventueel veranderen!!
+1, daarnaast is het modelBOUW hè... als je graag met een buggy van 4kg rond wil rammen en niet verder komt dan het parkje op de hoek. Lekker stock laten staan. Wil je ook wat gaan begrijpen van het geheel.
Vertand hem eens en probeer met een lichtere accu dezelfde prestaties te krijgen.
zo kun je alles wel letterlijk nemen.
Wat ik simpelweg bedoel is dat wanneer je een tandwiel vervangen al een helse klus vind en daar je accu op afstemd, wat je dan met zo'n auto moet. Om vervolgens ook nog iemand anders te adviseren om zonder zich om te laten praten een 6s te kopen. Modelbouw is toch meer dan een stock afstelling volstampen met de grootste accu en rammen?
Met prestaties bedoel ik meer dan alleen de topsnelheid. Accelleratie is ook een prestatie... Daarnaast als je de topsnelheid off road niet haalt zou je hem kunnen vertanden zodat dit wel lukt toch?
Neen inderdaad ik ingeresseer me zeker verder dan alleen rijden!!
Alleen het model kiezen blijft moeilijk! Langs andere zijde zie ik de Traxxas Slash ook enorm graag en hou ik 400euro in THE pocket alles in...