Stewie al jou logica ontgaat mij volledig.
Mensen die de D8 en Vorza (evt met tekno conversies) racen weten wel beter.
Ik zal het nog maar even anders verwoorden:
Als je een stock vorza hebt staan, en direct naar een 44T gaat ipv naar 46/18 of wat dan ook
Zijn de voordelen:
Je hoef maar 1 onderdeel te vervangen, bespaart moeite,
Je gebruikt zowel een kleiner pinion als kleiner spur, bespaart 2x gewicht
Je bespaart geld
Had je alvast een grotere pinion liggen? kan je die alsnog gebruiken mocht je NOG sneller willen.
Viola, 4 vliegen in 1 klap. je bespaart geld gewicht en moeite. en zorgt er voor dat je stock pinion niet compleet nutteloos word
Daar komt nog bij dat de afstelmogelijkheden op een 44T veel breder zijn.
Ik snap niet wat er zo bijzonder is aan die gear ratio van jou eigenlijk
Je zal je wel op een bepaalde track baseren.
Iedereen die die wagen serieus raced erkent dit en gebruikt dit zon beetje, dus als jij zegt dat het voor de basher in mij is en de circuitrijder ben je gewoon onzin het verkondigen, het tegenovergestelde lijkt waar te zijn.
Op de ratio die ik aanbeveel heb je alsnog vrijwel diezelfde top en acceleratie
Of je nou nog steeds denkt gelijk te hebben of niet, de gene die je nu aan het adviseren bent geef je geen logisch advies, en dat is een feit. want je bent een basher aan het adviseren.
Pure common sense is dit, niets meer, niets minder
Grts
