Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Slechte tip hier imo.
Gebruik NOOIT locktite om de pinion vast te zetten. Deze hoort zich vast te zetten in de as (met het puntje).
Als hij steeds loskomt kan je proberen de vlakke kant van je asje lichtjes op te schuren.
Omdat je het op een gegeven moment toch eens niet gaat loskrijgen. Ik verlies liever een schroefje dan dat ik er eentje niet loskrijg.
Zeker als het geen wedstrijdauto is kan dat meestal geen kwaad dat je 5 minuten aan de kant staat.
Klopt, heb ook wel eens zitten te ***** om een inbus schroef los te krijgen. Maar dat lag ook een beetje aan mijzelf, gebruikte toen rode thread-lock met een goedkoop inbus sleuteltje
.
Aan het materiaal zal het bij Stewie niet liggen :smile: Hudy / EDS inbus sleutels...
Je moet maar een slechte schroef hebben en je hebt het zitten :smile:
Heb inderdaad allemaal deftige imbussen die regelmatig vervangen worden.
Ik haat vastzittende schroeven![]()
Bedoel je het vervangen van de inbus-staaf zelf, omdat de tip(punt) wat afgesleten is? Zoja, misschien een tip, je zou namelijk eens kunnen proberen om de tip(punt) van de inbus weg te vijlen zodat je het ongebruikte deel van de inbus tip kan gebruiken.