Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Iemand een idee waarom mijn motor muurvast lijkt te zitten als ik deze weer in de auto schroef? Moet de motor trouwens wel heel strak vast zitten op de body?
Zal persoonlijk zijn denk ik aestiva, probeer die 17 maar eens en zie hoe het je bevalt.
Naar mijn inziens en volgens mij zelfs voor op een baan is die op de stock tandwielen gewoon undergeared op 4s.
Ik denk dat 17 of 18 een normale gearing zal zijn op 4s.
Waar ik rij heb ik alle ruimte en gebruik dan ook 6s super vet!
Als je wat paginas terug kijkt staan er wel filmpjes en posts van iig mijzelf en nick geloof ik? op 6s.
Grts
Heb je de motor tandwiel niet te strak gezet op de middendif?
Dat kan toch ook niet anders? De Pinion is ook een stuk groter dan de stock pinion. Ik heb verder ook geen ruimte meer om deze minder strak te zetten.
Aestiva heb je wel onder de schroeven van de mount losgedraaid? 4 schroeven? dan kun je hem verschuiven.
Als je van een 15 naar een 17 gaat zonder de mount aan te passen zal je veel te strak erop zitten of je bent zelfs je motor al aan het mishandelen.
Dus onder op de bodemplaat de schroeven van de mount losdraaien en zorg er voor dat je de pinion set screw op het vlakke stuk van de motor as vast zet
Hopelijk helpt dit
Grts
En niet te vergeten! Gebruik loctite op de schroef van de motortandwiel.
Ik wist niet dat de motor mount losgemaakt kon worden en verschoven kon worden. Ik ga er vanavond weer mee aan de slag.
Ik zet m'n inbusje ook altijd vast met een beetje thread-lock, zou niet weten waarom het niet te doen(ik gebruik blauwe thread-lock). Zolang je het geheel nog los krijgt zonder uit-boren, verhitten, etc. dan zou ik niet weten wat er mis is met thread-lock??? Ik ben daarintegen wel benieuwd waarom het wordt afgeraden om thread-lock te gebruiken??