HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

Ja je hoeft je aan niemand te verantwoorden ruud al zeker niet aan mij :p en je bent al zo beleefd hier op het forum altijd :)
Ik ga daarover niet in discussie verder maar doe dat gerust degene die dat verder willen
Grts

Een grudge :D lol verre vannnnn :)

Ik geef mijn mening en onderbouw die met argumenten over de Vorza in dit topic. Niets mis mee lijkt me zo.
Als je dan zo een reactie geeft en het persoonlijk opvat en terug aanvalt is het inderdaad kinderachtig, terwijl ik duidelijk aangaf dat het allesbehalve persoonlijk is. Hiermee is voor mij ook het laatste ook geschreven over dit.

500 zal idd een heel goed beginpunt zijn.

Moet je ook maar 1 busje kopen, das voor sommige een zeer belangrijk element :rolleyes:.

Kurtje ik highlight enkel dat jullie deze mening offtopic verwerken in posts die een volkomen ander onderwerp belichten, sterker nog een miniscuul onderdeel van het geheel.
Alsof het een argument was in jullie posts..

In de daadwerkelijke discussie over dat tandwiel is geen enkel logisch of zinnig woord uit jullie hoek gekomen, het beste kwam uit jou mond (Andere autos zijn beter en het maakt niet zoveel uit wat voor tandwiel je gebruikt)
Toen dat blijkbaar duidelijk werd deden jullie je standaard dansje maar weer.
Zelfs al ga ik er niet op in weten jullie het alsnog een stuk of 10x te herhalen, van de eerste tot de laatste post.

En ook dat maakt mij niet uit, tis echter dat ik dit al zovaak heb mogen lezen dat ik niet meer weet of jullie mij als dement zien of dit een soort van baiten/trollen is.
Het valt gewoon op, omdat het elke keer hetzelfde is, en niet echt elegant.
Maar geef gerust je eigen draai er aan zoals je dat doet mooi dat je je als 30 plusser er goed bij voelt.

Woww,

Vandaag mijn (oude) 5200 50C lipo's in mijn Vorza gezet. Wat een verschil met mijn 30C lipo's! Veel meer kracht en torque lijkt het wel.
Deze lipo's had ik nog van mijn vorige auto, de Savage Flux.

In de daadwerkelijke discussie over dat tandwiel is geen enkel logisch of zinnig woord uit jullie hoek gekomen, het beste kwam uit jou mond (Andere autos zijn beter en het maakt niet zoveel uit wat voor tandwiel je gebruikt)

Vond volgend stukje best ontopic en zinnig voor degene die de vraag stelde:
Een hogere snelheid kan op 2 manieren gehaald worden:
- Grotere pinion
- Kleinere spur

Dus 17/46 gaat harder dan 17/48 en past idd zomaar.
Spur van middendiff halen en ander spur erop monteren. Je moet wel de gearmesh opnieuw afstellen (motor dichter naar middendiff).

Verder is het offtopic gegaan omdat gij over het gewicht van een spur begint te zeveren dat op zowat de zwaarst gebouwde 1/8 buggy moet komen...
Denk je nu echt dat die 15 gram een fuck verschil uitmaakt, een vorza weegt bijna evenveel als mijn truggy...
Vind je een knappe jongen als je dat verschil voelt.

Blijf erbij, 15/44 is trager als 18/46. Moet je alsnog een nieuwe pinion kopen om er wat snelheid uit te halen.

Verder beweren we nergens dat een vorza slecht is, rtr volgens mij zowat de bese keuze...

@aevista,
Die 50c lipo's kunnen idd veel meer punch geven dan je andere. Je zal dus idd het verschil goed kunnen voelen.

"Blijf erbij, 15/44 is trager als 18/46. Moet je alsnog een nieuwe pinion kopen om er wat snelheid uit te halen."

En die had hij dus al.. niet gelezen? en volgens mij heb ik dat stukje ook wel in mijn post verwerkt :)
Tis een weinig belangrijk detail, maar ik heb wel gelijk.
De rest van jullie comments vind ik kinderlijk thats all

Misschien kan je het vanuit mijn perspectief zien, je geeft mij keer op keer de zelfde 'uitleg' voor wat? het gaat daar niet eens over.
Dat merk ik gewoon op, doet aardig wat stof opwaaien

Ook niet gelezen dat ik tot 2x toe zeg dat het niet op jou persoonlijk slaat?!
Toch neem je het zo op en ga je dan mezelf nog aanvallen met de zin: als plus 30 jarige...

Ik heb hier met niemand ooit problemen gehad, ik geef eerlijk advies en als ik het niet weet zwijg ik en geef ik dit toe. Ik zal iemand niet persoonlijk aanvallen, de personen die me irl kennen vanop dit forum weten dit. Ze weten ook dat ze mij altijd alles kunnen vragen.

Je bent een Vorza liefhebber, en dat respecteer ik volledig. Meer valt er niet over te zeggen denk ik. Denk dat de voor en nadelen genoeg benadrukt zijn. Ik hoop dat je ooit een objectieve mening geeft als je eens met een andere nieuwere generatie buggy zou testen. Je bent altijd welkom om eens met mijn buggy's te rijden. Niet om af te breken maar gewoon om irl ervaringen uit te delen... Zo kan je zien wat een soort +30 jarige ik ben ;)

Zand erover...

Hey doen we prima we houden er over op het is er ook veel te onbelangrijk voor dat is absoluut waar, en iig mijn excuses voor alles wat persoonlijk opgevat zou kunnen worden van mijn kant
Zand er over idd

Leuk review!

Heeft iemand nog goede tips voor goede wielen/banden? Bij beeracing heb ik aka's gezie. Die er onder passen maar weet er verder niks over.

Waar wil je rijden? Welke ondergrond dus. Kan mij voorstellen dat het aka crossbrace bandjes zijn, deze zijn voornamelijk geschikt voor kunstgras.

Ik race van straat tot gravel, zand achtige wegen. Binnenkort ook bij raca2000, daar heb je veel zand en gras volgens mij.

Back