HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

15 meter heeft Patrick nog wel gehaald :D
Deze is toch een stuk verder dan 15 (en 28 ) meter (137.3 feet / 41.85 meter):

Schans is ook 2x zo hoog dus is ook niet zo gek.
Al zou je m volgas op een schans af laten gaan die op t randje van de grand canyon stond zou ie ook veel verder vliegen dan die 41m.
Landen is weer een heel ander punt:D

Dat je m na die 41 meter nog netjes kan laten landen is best knap!

nice, denk toch dat deze cars goed verstevigd zijn,
denk dat ze standaard gewoon uit elkaar spatten bij het neerkomen:)

Voor het betere springwerk hoef je de gemiddelde buggy/truggy niet te verstevigen hoor .... Zolang je het bij een beetje merk houdt dan ;)

Niet van dat ACME/HSP en dat soort spul gaan gebruiken voor deze trucs :rolling:

waarom geen cheapo auto daarvoor gebruiken. dan heb je een mooie harde knal en nog een puzzel ook;) kijken of er dan nogsteeds mensen zeggen dat ze net zo goed zijn als a merken :cool::cool:

Je moet niet alles uit een reclame filmpje voor waarheid aannemen. Wie weet hoeveel opname's ze hebben moeten maken, voor dit filmpje. En dus ook hoeveel auto's de geest hebben gegeven. Of hoe e.e.a. er in close-up uitziet

Voor het betere springwerk hoef je de gemiddelde buggy/truggy niet te verstevigen hoor .... Zolang je het bij een beetje merk houdt dan ;)

Niet van dat ACME/HSP en dat soort spul gaan gebruiken voor deze trucs :rolling:

nee idd daar ben ik achter gekomen,ik heb helaas AMCE merk gekocht,,ppff slechter kan niet volgens mij ,je hoeft er maar naar te kijken en het BREEKT al ,durf er niet eens meer mee te rijden.gezegde zegt genoeg.goedkoop is ?????maak maar af

nee idd daar ben ik achter gekomen,ik heb helaas AMCE merk gekocht,,ppff slechter kan niet volgens mij ,je hoeft er maar naar te kijken en het BREEKT al ,durf er niet eens meer mee te rijden.gezegde zegt genoeg.goedkoop is ?????maak maar af

Heb ooit een protech gekocht... Dat vond ik ook niet zo'n super kwaliteit. Kwaliteits merken mogen dan wel duurder zijn, maar op termijn bespaar je je extra kosten en frustraties.

Protech is opzich nog wel leuk , iig een stuk beter als de ACME/HSP/alle andere labeltjes die ze voor het spul gebruiken...

Heb zelf ook nog met een Protech Phaser en een Enigma gereden en die hielden het nog best redelijk uit.

Maar een Mugen , Xray etc is toch wel een stapje beter idd....

yep klopt wel degelijk, heb hier ook zo'n amce werewolf staan, 15min en was aan de wip :)

met men vorza flux en men ERBE heb ik nog maar zeer weinig schade gehad, maar zo vliegen , doe ik natuurlijk niet!!

het is mijn een beetje te duur, om het zomaar aan frieten te rijden :)

komt hij van amerika? mijn savage kwam uit amerika en stond 30dagen bij de douane en moest nog eens 80euro bijbetalen op 300euro:o:

met die rookwolk uit die vulkaan, hebben alle verzendingen wat vertraging opgelopen,

ik heb daar voor een mail gehad van hobbyking

wachten op iets, kan lang duren he:)

Mijn Vorza komt bij Tower vandaan. En ik heb bij HobbyCity meteen nog een lader, wat lipo's en andere dingetjes besteld. Ik hoop dat het er voor de zomer is.

komt hij van amerika? mijn savage kwam uit amerika en stond 30dagen bij de douane en moest nog eens 80euro bijbetalen op 300euro:eek::

Ja ik heb nu al 500 euro betaald voor de vorza. Als er nog btw bij komt is het niet meer zo voordelig om in Amerika te bestellen. Het scheelt nog maar een paar tientjes.

idd, ik heb mijn vorza in de winkel gekocht, (stond voor het raam) en meteen kunnen mee nemen!! het scheelt wel iets van prijs, maar je hebt het wachten niet, en je hebt service bij je deur!!

en op lipo's blijft het wel de moeite hoor,

want hier betaal je , je blauw voor lipo's , zeker als je beginner bent, want met 1setje ben je niets!!

als je een setje of 2 ,3 wil van 5000 mah,( +- 100 euro per stuk) en je koopt ze in belgie, dan kun je bijna een nieuwe rc auto voor kopen,
dus lipo blijven zeker intersant

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad de Vorza heb ik ook bij de rc shop om de hoek gekocht, levering is 2de week van mei... Ze zouden goed verkopen hoor ik overal :) de Hyperion lader en voeding komen van een andere shop, maar nog steeds in België...
ik heb ook bij de Vorza ineens goede lipo's bij genomen, maar de volgende zou ik ook van hobbyking durven bestellen (als ik het klaar krijg) het prijsverschil is enorm!
Is dit makkelijk te bestellen? Welke types zijn aan te raden voor een vorza? 2x3S

Back