HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

Inderdaad de Vorza heb ik ook bij de rc shop om de hoek gekocht, levering is 2de week van mei... Ze zouden goed verkopen hoor ik overal :) de Hyperion lader en voeding komen van een andere shop, maar nog steeds in België...
ik heb ook bij de Vorza ineens goede lipo's bij genomen, maar de volgende zou ik ook van hobbyking durven bestellen (als ik het klaar krijg) het prijsverschil is enorm!
Is dit makkelijk te bestellen? Welke types zijn aan te raden voor een vorza? 2x3S

De meeste lipo's worden nu goedkoper, alleen past bionics de prijzen precies niet aan? Ik koop zelf ook Turnigy's en zippies vanwege de lage prijs. Kwaliteits lipo's zijn wat duur voor een student :(
Heb nu wel 1turnigy lipo met een lastige cell. Lipo's zijn maar 20C en ik denk dat ik hem een keer te zwaar heb ontladen ofzo. Nuja, in juni 2 of 3 40C lipo's in huis halen voor de zomer.

Ja ik ben al even geen student meer, maar kan er wel inkomen dat het niet zo makkelijk is dan...

Waar bestel of heb jij ze besteld stoomstrijkijzer?
Als ik zie dat dezelfde bionic bvb van zippy meer als de helft goedkoper is ...

Ga trouwens nu de Hyperion lader en voeding afhalen :)

Ja ik ben al even geen student meer, maar kan er wel inkomen dat het niet zo makkelijk is dan...

Waar bestel of heb jij ze besteld stoomstrijkijzer?
Als ik zie dat dezelfde bionic bvb van zippy meer als de helft goedkoper is ...

Ga trouwens nu de Hyperion lader en voeding afhalen :)

M'n lader komt van Jandc (0720i net3 in promotie daar), Maas voeding bij Aerobertics (ze komen normaal eind deze week terug binnen), Turnigy's komen van hobbyking.

Zippy's gebruik ik in me vliegtuig, maar de Turnigy's zien er net iets beter uit van kwaliteit. Heb ook al meer maals gelezen dat een Turnigy iets beter zou dan een zippy. Toch in afwerking.
Hyperion heeft net een 45C lijn uitgebracht en de prijs ervan is redelijk goed. 137euro voor een 45C 4S 5000mah accu en er staat bij 4x longer cycle life, maar geen idee in hoeverre dat klopt. Nuja 137euro/accu is nog steeds te duur voor mij. Je moet er minstens 2 hebben en liefst nog een 3e erbij.
Van de Turnigy 40C 4s 5000mah accu's heb ik al goede review gelezen dus het zullen die wel worden. 45euro voor zo'n pack is niet slecht. Hopelijk stijgt de dollar niet teveel meer :p

We kunnen mssn gezamelijk wat inkopen doen van lipo's? Scheelt mssn nog wat met verzenden?

Zo evt. kunnen, maar met een verzending boven 1kg heb je meer kans dat de doaune tussen komt. Zeker boven 1kg en EMS. Lipo per lipo bestellen is iedere keer 15$ verzending per lipo. 3lipo's in 1x verzenden is 38$. Dus je betaald 7$(5euro) meer, maar minder kans om invoer rechten te moeten betalen.
Waar heb jij Hyperion spullen gezien in België Kurt?

Je kunt ze beter niet gezamelijk inkopen .... Dan moet je namelijk grotere hoeveelheden gaan bestellen en laten verzenden ...

Met een grote stijging in de kans dat je er door de douane uitgepikt wordt ... Dat betekend : invoering , btw en dat soort gedoe. Dan ben je dus beter af met afzonderlijk 1 of 2 packs per bestelling ;)

Gewoon 1 à 2 grote packs per keer idd , daarmee kom je niet (ver) over de kilo heen en glip je er vaak doorheen bij de douane.

Betalingen in het buitenland doe ik altijd via m'n Paypal account , veruit de meeste grotere shops bieden deze mogelijkheid.

Nee hoor ... Je kan (in NL althans) ook je gewone bankrekening aan je account koppelen.

Dit gaat helaas niet in België :( Vind ik zelf ook zeer stom want dat lijkt me reuze handig als je geen visa hebt.

@kurtje:
Bij Hobbycity betaal je normaal met Visa of paypal. Visa is wel 2% duuder als je puur met visa betaalt. Als je je visa koppelt aan paypal is het de normale prijs.
Je kan ook op je paypal geld storten. Dit doe ik altijd. Je paypal heeft een uniek nummer. Je moet dan een binnenlanse overschrijving maken naar paypal en in de mededeling dat unieke nummer zetten. Na 2 dagen staat het geld op je paypal rekening. Maandag overschrijven is woensdag erop.

Is idd niet handig geregeld dan bij jullie ...

Dan is het gewoon overmaken naar je account waarschijnlijk het makkelijkst idd , voor de mensen zonder Visa althans.

Is idd niet handig geregeld dan bij jullie ...

Dan is het gewoon overmaken naar je account waarschijnlijk het makkelijkst idd , voor de mensen zonder Visa althans.

Inderdaad, vroeger vraagde ik mijn vader z'n visa als ik iets uit HK wou kopen, maar de laatste tijd bestel ik redelijk wat parts in de UK waardoor dat niet meer handig is. Iedere keer visa vragen en dan terug geven... Ik wacht dan wel 2 dagjes langer.

Ahhh ok want heb zelf geen Visa... Ga dat eens bekijken die paypal...

Hoeveel extra kosten komen erbij indien de douane het onderschept?

Onder de 150 euro : 19% + 12.50 euro.
Boven de 150 euro : 22% + 12.50 euro. (die 22% weet ik niet 100% zeker, maar kun je zelf ook wel ff nazoeken).

Ik heb geluk gehad denk ik want mijn zendingen van HK zijn er tot nu toe altijd doorheen geglipt. Zendingen uit Amerika worden altijd onderschept. Voor mijn Vorza zal ik ook btw moeten dokken. Maar daar heb ik op gerekend.

Ik heb horen vertellen dat de Turnigies als je erg geen hebt met een kapotte cel net zo goed zijn als de a-merken. Kennelijk is alleen de kwaliteitscontrole wat minder.

Vanuit Amerika hoeft niet alles onderschept te worden , ligt er een beetje aan hoe welwillend de persoon/shop is ....

Bij liquidrc heb ik ook nog nooit gedoe gehad b.v. ;)

Voor lipo's moet je bij www.hobbycity.com wezen .... Die is onverslaanbaar op dat gebied , voor 20 dollar heb je daar al een 2s (7,4v) 20C pack van 5000mAh...

Ook de pakkans is gering gezien ze daar nog met de aanduiding "gift" werken , en ik de laatste keer zelfs gefeliciteerd werd met m'n verjaardag :rolling:

Liquidrc is erg handig voor je reserve/reparatie delen , standaard maar 0.99 dollar verzendkosten... Of je nou 1 zakje schroefjes besteld of een complete auto in onderdelen.....

Back