Hey Ivar,
mijn body van mijn Vorza is nu klaar, alleen heb mijn nieuwe HPI Blur & Tork combo nog niet binnen, evenals mijn Savox servo dus rijden zit er nog even niet in.
Uiteindelijk is het toch weer een body geworden met verschillende kleuren ipv geheel zwart. Desondanks is het vrij subtiel gebleven en is het geen drukke mengelmoes van kleuren geworden.
Heb Tamiya spuitbusjes gebruikt (zoals bij al mijn body's), Gunmetal gray, Anodized aluminium blue, pink voor de raamrandjes, en transculent pink voor de ramen.
En toch nog wat Vorza stickers erop anders was het helemaal zo'n grijze muis.
Er zitten nu Sweep onroadbanden onder, maar zal ook wel weer offroad gaan rijden ermee en uiteindelijk hoop ik ook weer af en toe bij Raco te kunnen rijden. Ik heb echter ook een nieuwe F104 F1 chassis besteld om af en toe bij RC_Paradise te gaan rijden dus krijg het nog druk.
de lichtblauw aluminium anodized kleur is best een listig klusje om te spuiten, je moet een paar lichte lagen spuiten (welke je haast niet ziet) en daarna zwart erachter spuiten en dan maar hopen dat je het blauw genoeg dekkend gespoten hebt. Vervolgens springt het er dan echt uit alsof het dus aluminium is.