HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

weten we ook of de 5Ah 20c batterijen in die container zitten?? (niet genoeg voor een 120amp MMM maar meer dan genoeg voor mijn slash:P) Daar wacht ik nog op namelijk...

weten we ook of de 5Ah 20c batterijen in die container zitten?? (niet genoeg voor een 120amp MMM maar meer dan genoeg voor mijn slash:P) Daar wacht ik nog op namelijk...
Valt wel mee. Heb lang twee 2S 5A 20C in serie in de Flux gebruikt. Daarna ook nog een 4S 5A 20C in de RC8Te en Flux. Merk geen verschil tussen mijn 20C en 30C cellen.

Ik denk eerder dat je wat pech hebt gehad. Af en toe zal er een cel tussen zitten die minder presteert. That's live.

Ik heb zonet wat ontrustend nieuws gelezen over de HPI Vorza...
Nl de levertermijn... De RC shop waar ik hem besteld heb, sprak van 2de week mei (dus volgende week) maar ik sprak gisteren iemand op een feestje die ook een Vorza in bestelling heeft staan (al 1maand en 1week), in een winkel in Nederland, en daar was het laatste nieuws dat hij pas ten vroegste begin juni er zou zijn..???

Iemand hier meer weet van de levertermijnen van HPI en meerbepaald de Vorza?

Hey Luitjes, ik heb alweer zo'n 2 maanden mijn HPI Vorza en ben er zeer tevreden over. Heb al wel even wat gereden bij MVB in Bergschenhoek, maar voor die baan was hij (standaard) wel veel te snel (met 4s ,35c 5000mah lipo's).

Flink door de bagger rijden (modder enzo) dat doe ik er niet mee, daar heb ik een Traxxas Slash voor. Maar een stoffig duinpad ffe helemaal mistig maken is wel heel leuk..

Ik heb ook de castle link erbij besteld, heel mooi kan ik zo via de computer low voltage etc.. instellen.

Ik heb er ook een berg reserveonderdelen bij gekocht, zoals draagarmen, hubs, etc..

Helaas was mijn eerste crash beetje ongeukkig, waardoor ik net datgene had gesloopt wat ik niet reserve had (zal je altijd zien).

Ik had een rookafvoerkanaal geraakt toen ik over een grasveld reed (met daaronder wat garages) en lande precies op zo'n kanaaltje. En toen was 1 hinge pin krom en de aluminium front block was gebroken (die de hinge pins bij elkaar houd).

Daarnaast was een klein plastic oogje van mijn stabi set afgebroken, voor de rest viel het mee.

Hier wat foto's, ffe linkje naar mijn hyves..

Wesley Jopp wesleyroy - hyves.nl

en een filmpje op het strand

en hier een filmpje met veeeeeeel crashes.. Wesley Jopp wesleyroy - hyves.nl

groeten Wesley

Ik heb zonet wat ontrustend nieuws gelezen over de HPI Vorza...
Nl de levertermijn... De RC shop waar ik hem besteld heb, sprak van 2de week mei (dus volgende week) maar ik sprak gisteren iemand op een feestje die ook een Vorza in bestelling heeft staan (al 1maand en 1week), in een winkel in Nederland, en daar was het laatste nieuws dat hij pas ten vroegste begin juni er zou zijn..???

Iemand hier meer weet van de levertermijnen van HPI en meerbepaald de Vorza?

dit begrijp ik toch niet hoor, als je nu in een winkel de auto besteld, af gelijk wat van onderdelen,
als de verkoper dit op tijd doorgeeft, moet je toch maar 1 week op je gerief wachten, bij mij is dat toch zo!!

ik blijf er twouwens ook bijstaan , tot het gewenst artiekel besteld is, op pc of telefonishe,

want met het gezegde , (ok word voor jou besteld,en we laten weten wanneer het binnenkom) daar geloof ik niet in , bestellen terwijl ik erbij sta, dan ben ik zeker,
en 9op 10 mag ik het produckt ,een week later ophalen,

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij heeft inderdaad de bestelling doorgegeven toen ik erbij was...
En hij had eerst gezegd levertijd max 1 week, maar tijdens het doorgeven bleek dus dat de levering pas 2de week mei is door geen voorraad...

Nu als dit zo is, geen probleem eh is al volgende week...
Maar als het niet zo is, dan gaan we toch nog eens praten hoor... :mrgreen:

Inderdaad dan ga ik denk ik gaan voor de E-revo...
Al meerdere malen in stock gezien bij de dealers in mijn buurt... :)

Inderdaad dan ga ik denk ik gaan voor de E-revo...
Al meerdere malen in stock gezien bij de dealers in mijn buurt... :)

je had toch een vorza besteld, met alles erop en eraan!!
lipo's enzo...

zou toch eerst eens met de winkel gaan praten, mocht ik van jou zijn,

je weet nooit dat je die mens nog nodig hebt:)

Inderdaad ik heb een Vorza in bestelling staan, maar als ze eerst 1 week zeggen op voorhand... Ok dan stel je je daar op in...

Tijdens de bestelling kreeg hij te horen, 2de week mei dus bijna 3 weken... Geen probleem voor me...

Maar als ik dan langs alle kanten hoor dat de Vorza overal moeilijk vast te krijgen is en wachttijden van 1.5 tot 2 maand of meer niet uitzonderlijk zijn dan zou ik dat graag op voorhand weten! En had hij dat ook moeten zeggen ;)

Mailtje na de verkoper is inderdaad ook gestuurd met de vriendelijke vraag als hij al iets meer weet en als bovenstaand ook het geval kan zijn... Indien we er zo niet uitkomen, ga ik zeker praten hoor als de Vorza echt zo moeilijk vast te krijgen is durf ik overstappen na de E-Revo als alternatief...

We zien eerst wel wat de verkoper te vertellen heeft ;)

je had toch een vorza besteld, met alles erop en eraan!!
lipo's enzo...

zou toch eerst eens met de winkel gaan praten, mocht ik van jou zijn,

je weet nooit dat je die mens nog nodig hebt:)

Inderdaad ik heb een Vorza in bestelling staan, maar als ze eerst 1 week zeggen op voorhand... Ok dan stel je je daar op in...

Tijdens de bestelling kreeg hij te horen, 2de week mei dus bijna 3 weken... Geen probleem voor me...

Maar als ik dan langs alle kanten hoor dat de Vorza overal moeilijk vast te krijgen is en wachttijden van 1.5 tot 2 maand of meer niet uitzonderlijk zijn dan zou ik dat graag op voorhand weten! En had hij dat ook moeten zeggen ;)

Mailtje na de verkoper is inderdaad ook gestuurd met de vriendelijke vraag als hij al iets meer weet en als bovenstaand ook het geval kan zijn... Indien we er zo niet uitkomen, ga ik zeker praten hoor als de Vorza echt zo moeilijk vast te krijgen is durf ik overstappen na de E-Revo als alternatief...

We zien eerst wel wat de verkoper te vertellen heeft ;)

idd ik zou ook zo vlug mogelijk de verkoper bellen of langs gaan, want dit zou echt niet mogen en al zeker niet zonder jou er van op de hoogte te brengen,

eens een mailtje naar hpi :)

idd ik zou ook zo vlug mogelijk de verkoper bellen of langs gaan, want dit zou echt niet mogen en al zeker niet zonder jou er van op de hoogte te brengen,

eens een mailtje naar hpi :)

Inderdaad ik wacht het antwoord af van de mail, hij reageerd normaal altijd heel snel (dit weekend was hij een weekend weg dus daar heb ik begrip voor :))

Mailen naar HPI? mssn daar een adres van?

Of zoeken naar een Winkel die hem wel in stock heeft en daar kopen.

Zou toch liefst een wagen bij een dealer dicht bij mij in de buurt kopen...
De Vorza heb ik in mijn handen gehad, alleen was dat dik 60km van thuis...

Dus indien het niets wordt, gaat het de ERBE worden bij een lokale dealer...

Zou toch liefst een wagen bij een dealer dicht bij mij in de buurt kopen...
De Vorza heb ik in mijn handen gehad, alleen was dat dik 60km van thuis...

Dus indien het niets wordt, gaat het de ERBE worden bij een lokale dealer...

Mja, ik begrijp alleen niet goed waarom je dat wil. Ik koop zelf bijna niks voor mijn auto hier. Tegenwoordig haal ik alles uit Engeland van spares en hopups, veel goedkoper meestal.

Als je nog een beetje onzeker bent of alles wel goed (samen)werkt is het wel prettig om bij een lokale dealer te kopen. Als je het zelf allemaal wel weet koop je gewoon in Amerika of in HK.

Als je nog een beetje onzeker bent of alles wel goed (samen)werkt is het wel prettig om bij een lokale dealer te kopen. Als je het zelf allemaal wel weet koop je gewoon in Amerika of in HK.

Das waar. Als ik iets kapot heb is dat boekje open, part nummer overtypen in m'n favoriete webstore en dat duurt 5min :D En uit Engeland verzenden kost me maar 1.5euro, dus daarvoor kan ik niet eens naar de winkel rijden.
Elektronica is precies wel duurder in Engeland, dus lader en zender heb ik hier gekocht. Lipo's bij hobbycity.
Maw, gewoon kopen waar het goedkoopst is.

Back