Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ok, tijdens het rijden viel me 1 ding op.. Hij rijdt alsof ie totaal geen middendiff heeft.
Nu heb ik nog niet zoveel ervaring met rijden met een middendiff, maar hij trekt wheelies zonder problemen op asfalt en is echt lastig te controleren op losse ondergrond.
Heb zojuist de diff aan voorkant en midden eruit gehaald en ik eet een bezem als in het middendiff 10k olie zit, met de handen kan ik hem nauwelijks ronddraaien, terwijl het diff aan de voorkant soepel rondgaat. Zelfs voorzichtig met twee steeksleutels op de uiteinden gaat ie nog echt zwaar rond. Da's geen olie meer, volgens mij is het meer een dikke stroop.
Ik weet ook niet meer wat ik nu moet denken van de info die vanmiddag kreeg van HPI support aan de telefoon, maar denk nu zelf dat er 100k in zit.
Ik heb de nieuwe olie helaas nog niet binnen, zal dus even moeten wachten met verwijderen olie om het zeker te weten, ergste geval wissel ik 10k met 10k in middendiff.. Maar denk ut niet !
Echt bizar dit.
Hoelang duurde het voordat ze binnen waren, ik wacht al bijna een week na de verzendmelding van hun :-( (Heb dus dezelfde besteld)
@ Stoomstrijkijzer, yep doe ik ook.
Ik zou het eerder andersom doen , 10.000 op zand en 7000 op astro.
Met 7000 op zand heb je meer kans op spinnende voorwielen![]()
Ik vrees dat dit niet de laatste keer is geweest :rolling:Hoe vaak moeten we het nog zeggen
Dat is inderdaad geen geld!!!!
hmmm volgens de specs zijn ze 1mm te dik![]()