HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

ja ik had ook gezecht tegen m'n vader dat we met de caravan konden gaan maar dat ziet hij niet zitten dusja gewoon lekker vroeg m'n bed uit. 16;)

Hoi ik ben John en heb sinds een paar dagen ook een Vorza. Helaas nog niet veel tijd gehad voor te rijden door het slechte weer. Het blijft maar regenen. Ik rij nog stock op 2*2s. Volg het vorza forum wel geruime tijd.
Heb daar dan ook veel informatie vandaan over het rijden met een vorza,maar ook over accu's en en overbrengings verhoudingen. Heb inmiddels wel een castle link en een temp meter. nu nog wachten totdat het weer beter wordt zodat ik eindelijk een kan gaan rijden.:cool:

Hoi ik ben John en heb sinds een paar dagen ook een Vorza. Helaas nog niet veel tijd gehad voor te rijden door het slechte weer. Het blijft maar regenen. Ik rij nog stock op 2*2s. Volg het vorza forum wel geruime tijd.
Heb daar dan ook veel informatie vandaan over het rijden met een vorza,maar ook over accu's en en overbrengings verhoudingen. Heb inmiddels wel een castle link en een temp meter. nu nog wachten totdat het weer beter wordt zodat ik eindelijk een kan gaan rijden.:cool:

veel plezier met je vorza. en ikzelf rij ook met 2x2s vind het prima gaan;) temperatuur meter heb ik niet nodig eigenlijk want hij word echt nooit warmer als 65 graden:D

enja ik denk dat ik wel is de jongste deelnemer zal zijn:banana:

Waarom zou je een castle creation USB cable en bijhorende software nodig hebben eenmaal de ESC ingesteld is?
Wat is hier de meerwaarde van voor 35$?
Kan iemand me dit uitleggen of zit ik in de buurt als ik vermoed dat het wel zinvol is als er geexperimenteert wordt met verschillende pinions en tandwielen?

Je kunt op je esc bijvoorbeeld je punch lager zetten bij een slechte ondergrond waardoor je auto minder spint. Ben er zelf ook nog mee aan het proberen heb mijn vorza ook nog niet zolang en heb niet veel kunnen rijden door het slechte weer

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij de instellingen software van de castle link zit een hulp functie. Daar kun je zien wat de diverse functies doen met je auto. Download anders eerst de software bij castele link. Deze is gratis en je kunt dan zien wat je allemaal kunt instellen. ook zit er en demo mode op per esc geeft wel een goed beeld van de mogelijkheden

en waarom hoef jij hem nooit te gebruiken? zo weet je toch niet hoe warm het geheel wordt als je wat verandert b.v tandwielen.

Ik zou toch nog regelmatig een keer blijven checken. Bindings / kapotte bearings en normale slijtage kunnen er voor zorgen dat de auto meer wrijving krijgt en warmer wordt.

Back