Tof! Ik ben ook aanwezig op de blackjack. We moeten nog wa BL racers vinden vind ik![]()
gaaf we zullen elkaar dan wel zien

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tof! Ik ben ook aanwezig op de blackjack. We moeten nog wa BL racers vinden vind ik![]()
Hmmz, misschien ff kijken of ik kan. Moet ik wel ff de joint cups (volgens mij heten ze zo) vervangen.. je kan de dogbone aarig heen en weer halen.
Idem, dat moet ik ook doen. Heb de pinnen op dit moment niet, maar ik koop ze daar wel.
@RRobert: Ga je ook zaterdag?
nee ik kom alleen zondagvader ziet het nietzo zitten zaterdag.
ja ik had ook gezecht tegen m'n vader dat we met de caravan konden gaan maar dat ziet hij niet zitten dusja gewoon lekker vroeg m'n bed uit. 16![]()
Hoi ik ben John en heb sinds een paar dagen ook een Vorza. Helaas nog niet veel tijd gehad voor te rijden door het slechte weer. Het blijft maar regenen. Ik rij nog stock op 2*2s. Volg het vorza forum wel geruime tijd.
Heb daar dan ook veel informatie vandaan over het rijden met een vorza,maar ook over accu's en en overbrengings verhoudingen. Heb inmiddels wel een castle link en een temp meter. nu nog wachten totdat het weer beter wordt zodat ik eindelijk een kan gaan rijden.![]()
enja ik denk dat ik wel is de jongste deelnemer zal zijn![]()
Nietes, misschien kom ik ook nog
![]()
Hoe weet je dit als ik mag vragen?temperatuur meter heb ik niet nodig eigenlijk want hij word echt nooit warmer als 65 graden![]()