HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

Ga jij altijd op de zelfde plek rijden dan? Soms is het volgens mij wel handig om vertanding te veranderen. Veel plaats weinig bochten=snel. Klein veel bochten en sturen= langzamer.

Met bashen ben je niet zo met vertanding bezig, met racen ook niet extreem. Denk dat je vaak aan 3 pinions genoeg hebt.

vandaag eindelijk een uur kunnen rijden. Wel op een parkeer plaats dus asfalt maar beter dan helemaal niet. het is eindelijk droog. Heb wel al 16 tands spur besteld om toch een beetje meer snelheid te krijgen. Ga voor de volgende keer ook punch control eens op 40% procent zetten. Hij spint nu nog wel erg veel voor mijn gevoel. ;);)

Je hebt zeker gelijk. Zit nog niet helemaal in de vaktaal. Ik zou zeggen het motot tandwiel maar dat is waarschijnlijk ook niet de juiste benaming.:bday:

mudguards

Hoi allemaal

Heb de laatste dagen lekker kunnen rijden. Wil nu alleen nog een paar dingen veranderen aan mijn vorza. het meeste kan ik wel vinden. Kan alleen iemand mij vertellen waar ik een paar goede mud guards kan bestellen.:p

deze had ik nog niet gevonden. Wat vinden jullie van de mudguards van de-racing.

Helemaal goed lekker licht en past perfect, ik heb ook de skid plates gemonteerd en ook deze perfect.

Vanavond weer even wezen rijden op de overdekte skatebaan, is toch wel erg lekker dat alles heel is gebleven.

gr
Menno

Van die zelfde site :

slideshow_mudguards4.jpg

Back