HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

@aestiva

toch vind ik de zilvere versie ook nog steeds bizar om te zien hoor

ik kon kiezen in USA met deze oranje of de zilvere en heb toen voor de ornaje gekozen.
wil nog wel is een kappie laten brushen voor de mijna en denk dat dat ook weer iets met oranje word dan

me lipo collectie sinds vandaag

183824_377678488979637_212231564_n.jpg

ja ben met je eens zijn nie goedkoop
maar zijn zoooooo f*cking waanzinnig kwa power leveren

vooral voor speedruns echt superB deze dingen

Oja, ik zie het nu... 22.2v :-) Nhaaaa, die zijn me echt te veel van het goede !

ja zei dat al eerder voor bashen geen 6s nemen en vooral deze niet

heb dat een keer of 3 geprobeerd maar ze willen alleen maar amps spugen
naar je flux en je hebt in zand en gras en modder zoveel wielspin dat je echt alle kanten opgaat en moet vechten om hem te controllen.

voor ofroad lekker lekker 4s of 5s -> je hoeft toch geen 110 te halen bij bashen en door modder en andere gekkigheid.

voor mij de 6s maxssssss wel super want rij 90% asfalt runs ermee

jah is wel zo...

ik rij op 4s voor te bashen met een 19 pinion en 46 spur en dit is bijna ideaal, je hebt iets wat controle en je kan wel ff snelheid halen op een recht stuk!

natuurlijk in los zand heb je nog wheelspin...

enybahy6.jpg

aqabe5ud.jpg
9azasy5u.jpg

3yte7ady.jpg
y6utu4ah.jpg

Even twee pakketjes leeg gereden samen met aestiva. Was leuk en beetje modderig. :)
Nu laten drogen en morgen weer schoon maken.
Verstuurd vanaf mijn Galaxy Note White edition

Laatst bewerkt:
@damon

toffe movie en respect voor de skills

btw hier je correcte link naar je movie

niet je mobiele url doen dat werkt vaak niet

@wesley

gave foto's en de modder ken me wat voorstellen erbij

ben vanmorgen ook ff geweest maar wegdek hier was nog zo nat kreeg echt geen mtr grip
en ben na 1 pack gestopt
denk dat je als basher beter af was vandaag met rijden

Laatst bewerkt door een moderator:
@damon

toffe movie en respect voor de skills

btw hier je correcte link naar je movie

niet je mobiele url doen dat werkt vaak niet

@wesley

gave foto's en de modder ken me wat voorstellen erbij

ben vanmorgen ook ff geweest maar wegdek hier was nog zo nat kreeg echt geen mtr grip
en ben na 1 pack gestopt
denk dat je als basher beter af was vandaag met rijden
thank's.

kzal int vervolg op pc proberen tedoen.

grtzz

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is de runtime hiervan ongeveer?
run time geen gedacht van.

niet abnormaal lang of kort.

ik denk vanmij ong 20 min vol gas a 30 min ze ik rij nogal agressief op de gas en kan en eindje ermee rijden hoor! ik zeg niet speed runs dan gaan ze er rap door natuurlijk maar zo op mijn circuit continu zorap mogelijk zeker 20 min tot 30 min denk ik..

maar een vriend van mij rijd daar ook mee op zijn trophy buggy flux en hij reed continu aan half gas op een matten circuit dus nooit vol gas.

dusja adt was goed door rijden maar niet vol gas en die kon maar lijven rijden niet normaal ik denkwel 1 uur!

Ja man was vet vandaag met WesleyRoy. Ff 3 setjes leeg gereden. Wat een grip hebben die Proline badlands van Wesley.

Die Losi noppen van mij waren niet slecht, maar redden het niet bij de Badlands van Wesley.

Nu nog ff opzoek naar wat goede 5s lipo's.

dusja adt was goed door rijden maar niet vol gas en die kon maar lijven rijden niet normaal ik denkwel 1 uur!

1 uur aan halfgas? Wat lipo is dat dan...
Met mijn elektrische MBX6T met een 4S 5000 mAh lipo leeg op 12 minuten. Dat was dan wel vol door gereden :D.

Back