HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

Idd Hk modellbau of RC Speedhouse zijn 2 winkels waar Mugen vlot te krijgen is.

De MBX6 eco zal er zo uit komen te zien, de body heb ik nog van een vorige eco en is ongebruikt :).
Terug knallen, samen met Kurt :D.

5635383078_a24a53159a.jpg

Doet zeker niet onder voor een Vorza, al is een vorza bij zowat iedere modelbouwwinkel te krijgen natuurlijk :).
Sterk zijn ze beiden :).

Idd Hk modellbau of RC Speedhouse zijn 2 winkels waar Mugen vlot te krijgen is.

De MBX6 eco zal er zo uit komen te zien, de body heb ik nog van een vorige eco en is ongebruikt :).
Terug knallen, samen met Kurt :D.

5635383078_a24a53159a.jpg

welke banden zijn dat en voor welk weer?

btw nice body:)

Kan iemand mij up to speed helpen wat er voor bodies mogelijk zijn op de Vorza? Ik ben ook niet vies van pre-painted, die zijn soms best mooi.

Vandaag bij Wesley geweest om stekkers te solderen op mijn 5s accu's. Nu nog een 1 stekker laten maken en dan kan ik weer racen :)

Ik moet zeggen dat de onroad banden van Conrad het hier heel goed doen!

@Shotputty -> congrats met de vorza en hopelijk en veel plezier ermee hebben

@aestiva -> gouwe gast die Westley om dat ff te doen , ook jij veel plezier ermee en uiteraard wat geluk ermee
BTW hoor toch en lees steeds meer positive dingen over de Conrad banden en zijn nog mooi met prijs ook

@Student -> werled uitleg man en dudielijk wat je zegt met buzzer ook al ondekt dat vaak als je nog 3.6 in de meeste cellen hebt tie toch div cellen bij een amp draw al snel naar en richting de 3.2 a 3.1 volt trekt.
kan me dus 200% vinden in je uitleg

Thanks ;)

Ik ben druk in de weer geweest om de Deans stekker te veranderen in een Traxxas stekker. Dat was even zweten omdat mijn soldeerbout die 10AWG draad niet warm genoeg kreeg. Uiteindelijk heb ik de traxxas clip in een andere soldeerbout letterlijk vastgeschroefd (op de plek waar normaal de soldeerpunt zit) terwijl ik met mijn soldeerpistool die draad er op soldeerde. Uiteindelijk vloeide het goed. Dus net in het donker even met 2S wat rondjes gereden. lol..

Ik had nog stock wielen van mijn E-Revo liggen, die leken zo op het oog te passen maar helaas toch net niet, bummer.. :nooo:

Tips voor een alternatieve body iemand?

gisteren voor de 1ste keer iets stuk bij de vorza...

ben bij het springen een beetje scheef vooraan neergekomen, en het armpje van de servo (plastiek) was uitgehold, alle tandjes waren weg =D

maarjah, als je denkt wat ik er allemaal mee doe, hij hangt meer in de lucht dan op de grond!

het armpje kostte in set (met verschillende tandjes) 5.80€ ^^

had vorige week een upgrade gedaan: een Savox metal gear servo met 16kg trekkracht! ik had op m'n nitro een titanium servo en die ging ENORM snel, maar was niet zo sterk als deze...

het gaat over deze:

http://www.bkmodelbouw.be/radiografisch/toebehoren/servo/savox-servo-16-0kg.html

btw ik koop alles bijna hier (lipo's, alle onderdelen, laders, nitro voor m'n vorige buggy,...)

eigenlijk bij een betere en sterke servo altijd gelijk een alu servo armpje nemen en monteren

jah ik had deze set al besteld, voor ik de andere servo had gestoken =D

maar nu kon ik de verschillende tandjes testen, zodat ik achteraf een alu armpje kan bestellen van 25 ^^

over heel het internet stonden verschillende aantal tandjes voor de savox servo, dus het was beter even te testen...

en die 5€, daar gaan we niet dood aan!

Back