Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Miss een tip voor het solderen van ec5. Het allermakkelijkste is om er een gasbrander op te houden ipv een soldeerbout, dit werkt het makkelijkste en de verbinding wordt dan perfect.
Ziet goed uit!!!
Die buddy is wel naais.
Vanwaar haal je die?
Heb je nu suspension breedere suspension arms erop gezet?
Maar waar geraak je daaraan?
Das volgens mij geen truggykap. Das een bulldog van proline. Is een buggykap.
Denk dat het Hot Bodies D8T onderdelen zijn...
Ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met deze hobby. Nu inmiddels 1.5 jaar.
Het was een uit de hand gelopen hobby en ik kocht in een korte tijd eigenlijk bijna alles wat ik mooi vond. Zo had ik een Savage Flux, E-revo 1/16, TT-01, Trophy 4.6 Truggy, Rustler, Traxxas Rally, Vorza flux, TA05, Hpi RS4.
Tot ik er eigenlijk geen zin meer in had. In een rap tempo verkocht ik mijn spullen. Nu was het ook zo dat je hier in Vleuten ook niet echt een plek had om te racen. Uiteindelijk nog maar een paar auto's over tot ik WesleyRoy van dit forum heb ontmoet.
Wesley heeft mij zoveel motivatie gegeven om weer de hobby op te starter dat ik er weer superveel zin in heeft. Wesley heeft mij al eerder geholpen om mijn accu's te solderen en vandaag heeft hij mijn Vorza Flux weer helemaal klaar gemaakt, shocks gevuld en diffs gevuld.
Bij deze wil ik heb hier openlijk bedanken dat hij mij weer de motivatie heeft kunnen geven om weer verder te gaan met deze hobby. Ik kan niet wachten om weer te racen dit weekend.
Ja ik mag hem van wesly niet meer onder de douche schoonmaken![]()