HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

Die regelaar kan je instellen met een Castle Link of een programmer card. Zwarte velgen heb ik nog niet vaak gezien, je kan wel kijken naar witte dish velgen en ze dan dyen..

Regelaar Vorza flux

Het schijnt dat je die regelaar ook zonder software kan instellen kan iemand mij vertellen hoe?

Waar kan je het beste onderdelen bestellen voor de Vorza

hallo heeft er iemand bearings liggen voor de steerings posts? die bearing houden mijn volledige vorza uit elkaar. ambetand als je wil rijden en ze niet op stock zijn bij hpi europe........

Die heb ik denk ik wel voor je. Zit nu in trein maar zal vanavond even kijken. Heb ze waarschijnlijk nog nieuw liggen.

Verstuurd vanaf mijn Galaxy Note White edition

Oké ga ik daar ook eens kijken

Welke banden en upgrades pakken jullie

Tip van Wesley is heel goed op ebay is het het goedkoopst als je goed kijkt.

Nodig zal het eigenlijk niet zijn om te upgraden..
Verder ALTIJD eerst kijken of er een onderdeel is voor de D8 (hara editie)
Voordat je halsoverkop Vorza onderdelen gaat bestellen.
De D8 Hara editie onderdelen passen namelijk eigenlijk allemaal op de vorza met uitzondering van het nitro gerelateerde spul.

Als je bashed zou ik eerst naar dingen kijken om de auto steviger te maken/ te beschermen.
Enkele standaard dingen:

Alu servo Horn
T bone racing skidplates (de racing heeft ze ook maar minder goed imo)
Eventueel Mud guards (zijn er in plastic, lexan, of carbon)
Eventueel betere servo.
High mount rear shocktower en 112mm shocks als je last hebt dat de achterkant opspringt
Universal driveshafts achter (standaard heb je geloof ik dogbones achter)

De meest serieuze upgrade die je op de auto kunt doen is een Tekno V4 Brushless kit voor de D8.
Hara Diffs, Kyosho Plastic Spur.
Mugen en m2c captured hingepins.

En de D812 release in de gaten houden, enkele onderdelen van die auto zullen ook wel gaan passen.
Kijk enkele paginas terug voor plaatjes van 'geupgrade' autos op het D8 platform.
Veel succes en plezier
Grts

Je mag hier ( bijna ;) ) alles vragen, daar is het forum immers voor.
Goede webshops in Nederland zijn er een aantal.
Localhopupshop
TopRC
Pkracing,
En zo zijn er nog een aantal, even via google zoeken.
Let wel op dat dit geen winkelbespreking word, dat mag namelijk niet op het forum.

@ Auto-G : Als jij Shark413 bent op Rctech, mag ik dan vragen waar je die blauwe as hoezen vandaan hebt?
En weet jij zo wat de diameters daar van zijn? ( aan de as, en de outdrive kant )?
Of die rode, mag ook ;)

Alvast bedankt!

Ruud

@ Auto G : Oké, helaas, en Thanks :)

@ gpz_decoy : Voor evt. accessoires, zoals LED´s en dergelijke.
Of een evt. schakel servo, en dat soort dingen.
Of om een Losse BEC in te doen.

Wat zijn t bonte racing skidplates en mud guards?

Waar kan je D8 hara oordelen bestellen?

Zijn Proline badlands goede banden op witte dichte velgen?

Super bedankt voor alle reacties.

T-Bone bumpers en Skids ( skid plates ) zijn een merk bumpers, met zeer stevige bumpers, en skid plates ( de zwarte plaatjes ter bescherming van het chassis:

Vorza

Even op Google zoeken naar Tbone Racing Nederland, dan krijg je een aantal winkels in NL, die kunnen de bumpers of skids vast wel bestellen.

Banden die goed zijn is sterk afhankelijk waar u op gaat rijden ( de ondergrond ) maar het merk Proline staat bekend om goede producten.

Hotbodies D8 Hara onderdelen zou ik zo niet weten, daar zal iemand anders u mee moeten helpen.
Maar ik denk dat meeste mensen hier hun onderdelen ( zeker van Hotbodies ) in de USA halen, vanwege de weinige verkrijgbaarheid ervan hier in Nederland.

Hopelijk kan u er wat mee!

Ruud

Back