Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Doe het een keer en je hoeft meteen niet meer terug te komen in die zaal.....:rolling:. Dit is voor de fun, niet om indoor door de geluidsbarriere te gaan.
Precies.... verder geen pretenties behalve ouderwets lol....
enige gelijkenis met volkssport nummer 1 "oudhollands depron kneuzen" zal de oplettende lezer niet ontgaan zijn ;-)
Ik denk van niet gezien de manier van vliegen in de filmpjes. Gewoon beetje banking en dan up geven, zoals ook met de mijn Graupner Nemesis (v.l.n.r. 45cm/98gr/10gr 2000kV 2S en 64cm/275gr span/2230 4300kV 2S) en de Pico Raven (versierd door dochterliefSleur, RR is nodig, anders wil ie de bocht nie om! Stuurt als kunstvliegshok!
Als je van plan bent om te gaan pilonnenracen met 90° banking dan dienen de vleugels ook hun oorspronkelijke doel niet meer en zijn eerder een last. Praktijk toont aan dat 62° à 65° de meest optimale hoek is om snelle bochten te maken. Daarboven begint zich een stall situatie te vormen waardoor je snelheid gaat verliezen. Bij hoeken vermindert de voorwaartse snelheid aanzienlijk, dat wil je niet. :nooo:Als je 'm nu 90 graden banked en dan met hoogte een bocht trekt, zonder rudder, zal ie volgens mij de grond ingaan..