Tja, op FB had ook iemand het er al over dat het een afgepast gaatje was voor het 'ontluchten', maar dat gaatje is net zo groot als de inwendige aanzuig diameter van de aangesloten koppeling en dat noem ik niet echt afgepast, als er lucht bijkomt zuigt iwe dat meteen weg en voor de kleinere turbines waar de mini traps in gebruikt worden resulteert dat vaak in een flame out.
Tevens heeft Intairco bij het eerste geval gereageerd dat dat niet de bedoeling was en dat dat gaatje dicht hoort te zitten, ook iets wat blijkt uit het feit dat ik ook een mini trap heb gezien waarbij dat gaatje daadwerkelijk door Intairco was dicht gelijmd.
In de fuel filter schijnt het wel te horen dat gaat, en tot voor kort gebruikten ze dus dezelfde 'dop' voor 2 verschillende producten waarbij het bij de ene wel en de andere niet dicht hoeft dat gaatje.
Heb nu iets van 10 mini traps met een gaatje, nog geen reactie van INtairco, ook niet via FB waar in hun getagt zijn.
Ben dus benieuwd.
Ben nu ook wel door m`n nieuwe mini traps heen dus degene die nog terugkomen zal ik zelf afdichten en weer retourneren.
En wat je zegt klopt deels wel Arjan, maar naast de klunk beweegt ook alle brandstof in de tank en bij een duikvlucht blijft ook de brandstof achterin de tank zitten.
Dus voordat er echt lucht aangezogen wordt moet je tank wel heel erg leeg zijn.
Tevens heeft Intairco bij het eerste geval gereageerd dat dat niet de bedoeling was en dat dat gaatje dicht hoort te zitten, ook iets wat blijkt uit het feit dat ik ook een mini trap heb gezien waarbij dat gaatje daadwerkelijk door Intairco was dicht gelijmd.
In de fuel filter schijnt het wel te horen dat gaat, en tot voor kort gebruikten ze dus dezelfde 'dop' voor 2 verschillende producten waarbij het bij de ene wel en de andere niet dicht hoeft dat gaatje.
Heb nu iets van 10 mini traps met een gaatje, nog geen reactie van INtairco, ook niet via FB waar in hun getagt zijn.
Ben dus benieuwd.
Ben nu ook wel door m`n nieuwe mini traps heen dus degene die nog terugkomen zal ik zelf afdichten en weer retourneren.
En wat je zegt klopt deels wel Arjan, maar naast de klunk beweegt ook alle brandstof in de tank en bij een duikvlucht blijft ook de brandstof achterin de tank zitten.
Dus voordat er echt lucht aangezogen wordt moet je tank wel heel erg leeg zijn.