@Ludozzz
tips:
- motorregelaar met zo kort mogelijke draden naar de motor en LiPo.
- onvanger zover mogelijk weg van motor en regelaar (achter de cockpit in de staart als mogelijk met zwaartepunt.
- antennedraad niet inkorten of oprollen, maar gestrekt houden.
Als dit alles nog steeds geen betrouwbare werking geeft, dan is er misschien een technisch mankement met ontvanger of motorregelaar.
[post29]
Soms helpt het ook om de regelaar in zilverpapier te wikkelen, maar dan is de koeling weg. Zou ik in een Spit niet doen.
Harm.
tips:
- motorregelaar met zo kort mogelijke draden naar de motor en LiPo.
- onvanger zover mogelijk weg van motor en regelaar (achter de cockpit in de staart als mogelijk met zwaartepunt.
- antennedraad niet inkorten of oprollen, maar gestrekt houden.
Als dit alles nog steeds geen betrouwbare werking geeft, dan is er misschien een technisch mankement met ontvanger of motorregelaar.
[post29]
Soms helpt het ook om de regelaar in zilverpapier te wikkelen, maar dan is de koeling weg. Zou ik in een Spit niet doen.
Harm.
Laatst bewerkt door een moderator: