Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Pff, ik moet uitkijken dat je me niet inhaalt!
Zijn de retracts al binnen? Ik neem aan dat je die inbouwt voordat je de vleugel dichtlijmt? Ik zou een 1mm triplex plaatje op de binnenkant van je vleugel lijmen waar de retracts komen...
Neeeee, een week ga je niet redden. Je bent al 4 weken bezig met de Silent Mite.![]()
Ziet er wel super uit maar ik kan me nog steeds inhouden.
Posted via Mobile Device
Ik zou de vleugels eerder rond afschuren aan de voorkant. Is in het echt ook zo, en als je de voorkant scherp maakt dan beschadigd het ook erg snel.
Ik denk dat je dat de stevigheid eruit haalt en een makkelijkere breuklijn maakt. Gewoon plat op elkaar en dan afronden aan de boven en onderkant. Desnoods een randje extra 3mm aan de binnekant lijmen voor wat meer stevigheid. :?Ik dacht er aan om de bovenkant van de vleugel schuin op te lijmen (dus de binnenkant van de onderkant schuin afschuren). Daarna de gehele voorkant inderdaad rond maken. Ik moet met een proefstukje even zien of dat kan. Aan de binnenkant kan ik nog een stukje extra depron plakken voor de stevigheid.
Hoe hebben jullie het hier gedaan?
Neeeee, een week ga je niet redden. Je bent al 4 weken bezig met de Silent Mite.![]()
Ziet er wel super uit maar ik kan me nog steeds inhouden.
Posted via Mobile Device
Zal beide opties gaan proberen, bedankt.