W
Wouter Heldens
Guest
Iemand nog ideeen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beide motoren passen bij deze regelaar alhoewel de zwaarste tegen de grens aan zit als je alles er uit haalt.Kan deze combinaties van motor en regelaar of geeft dat problemen met een 2 cel lipo?
Als de tweede motor beter is, hoe is die dan makkelijk te monteren want volgens mij zit er geen montagekruis bij.
Alvast bedankt!!
Wouter
wat bedoel je daar mee?wrm geen rp4s1?
Die setup is goed maar bedenk wel dat het de prop en de Kv is die het stroomverbruik bij volgas bepalen.Dan ga ik denk ik voor deze setup,
12A FLY Brushless ESC
282215 Brushless Outrunner 1550KV
Wat is het beste om te doen, of elk rolroer 1 servo of 1 servo voor allebei de rolroeren. Raden jullie mij aan om ook nog een richtingsroer te maken, omdat ik een beginner ben of is dat niet nodig?
Alvast bedankt,
Wouter
Die setup is goed maar bedenk wel dat het de prop en de Kv is die het stroomverbruik bij volgas bepalen.
Als een 1550Kv motor met een bepaalde prop 8A trekt dan zal een 1450Kv motor met dezelfde prop minder stroom trekken ook al is dat een zwaardere motor.Wat bedoelt u daar precies mee?