Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De stokjes lijken niet evenwijdig aan elkaar en recht te staan. Krijg je zo niet een meetafwijking? Of is dit minimaal?Ik vond nog een paar foto's die het net iets beter laten zien.
De maatlatjes zijn met een drupje hotglue (zonder schade te verwijderen met een druppel alcohol) op de vleugel verlijmd met een 5mm verdeling De fijn inschatting gaat op het oog.
Hier is de laser goed te zien bij de wortel. Wel jammer dat de vierde net achter de middelste zit (de volgende keer toch even beter opletten als ik een foto maak).
De maatlatjes zitten recht boven een ligger in de vleugel, vandaar de plaats. Er zit hier geen millimeter afwijking in de invalshoek.
Bekijk bijlage 444587
Dit is wat er te zien is bij de tip van de rechter vleugel.
Bekijk bijlage 444590
En dit is wat er te zien is bij de tip van de linker vleugel.
Bekijk bijlage 444591
Daar lijkt een onderlinge verdraaiing in te zitten van 4mm, maar ik denk niet dat dat zo is.
De "sweetspot" bij de neuslijst was wat lastiger te bepalen. Net iets anders ingedekt.
En door de sterke bolling krijg je al snel een andere loodrechte lengte.
Ik heb beide vleugels aan de bovenzijde ingedekt, terwijl de steuntjes van de ribben (via de bouwtekening) met CA op de bouwtafel (45mm multiplex) waren verlijmd.
Tijdens het indekken van de onderzijde heb ik gebruik gemaakt van drie "omkeer steunen".
Die gemeten onderlinge verdraaiing zou dus eigenlijk niet mogelijk kunnen zijn. Waarschijnlijk (hopelijk) ligt het eerder aan een iets afwijkende positie en hoek van het meetlatje op de vleugel.
Dan denk ik nu dat het wellicht beter is om de gehele romp opnieuw te bouwen.