Ariel
PH-SAM
De zwarte blokjes zijn 2 mm dikke stukjes rubber.wat zijn dat voor zwarte blokjes die je bij de naalden erop doet?
Het rubber op de naalden zorgt ervoor dat het balsahout goed tegen het geraamte wordt gehouden.
Johannes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De zwarte blokjes zijn 2 mm dikke stukjes rubber.wat zijn dat voor zwarte blokjes die je bij de naalden erop doet?
Met een stukje hout sleep ik de potlood over het contour.
Ja, eerst knip ik de eerste zijde in twee stappen zo netjes mogelijk en fixeer dan het papier in de juiste positie.Begreep ik eerst niet, nu wel (hoef je het papier niet al direct in de perfecte vorm te hebben).
Maar hoe ga je dan verder?
Knip/snij je het papier in de exacte vorm en tekent dan de andere zijde af?
jan.
Het papier gaat zonder probleem van het hout. Eerst het papier nat maken, even laten intrekken en dan voorzichtig lostrekken.Vraagje, hoe wordt het papier losgemaakt.
Ik heb deze techniek ook gebruikt maar krijg het papier er niet meer af.
Ik heb spraylijm gebruikt ( wellicht iets te veel?)
Mvg,
Peter.
Het papier gaat zonder probleem van het hout. Eerst het papier nat maken, even laten intrekken en dan voorzichtig lostrekken.
Welke lijm ik gebruikt heb? Kijk terug in het bouwverslag dan heb je het antwoord.
Johannes![]()
Hoi Jan, de tweede romp helft is nog niet af. Na de zomervakantie ga ik ermee verder.Is helft twee al klaar?
jan.
Na de zomervakantie ga ik ermee verder.