MACH Outdoor open!!

Iemand een niet-reglementair borstelloos setje in de aanbieding?

Gebruik voor testritjes een Traxxas 550 VXL setje, maar deze set heeft last van haperingen. Ene keer drift de set eindeloos op het basketbalveld, en de andere keer slechts een stotterende aandrijving op het fietspad.

Heb het blok al losgehaald, maar niet echt slijtage (lagers) kunnen ontdekken.

Laatst bewerkt:
Wat is een Traxxas 550 VXL?
Bedoel je de traxxas VXL esc, met een 550 sized motor, zo ja, hoeveel turns is de motor en van welk merk? Een snelle 550 vraagt/eist nogal wat Ampere's van de accu.

Wat is een Traxxas 550 VXL?
Bedoel je de traxxas VXL esc, met een 550 sized motor, zo ja, hoeveel turns is de motor en van welk merk? Een snelle 550 vraagt/eist nogal wat Ampere's van de accu.

Het is de standaard Rustler VXL set.
regelaar: Velineon VXL-3S
motor: Velineon 3500Kv (550size)
accu: 5000mAh 30C

Heeft altijd prima gedraaid op wat kuren na (ging niet meer achteruit bij warm worden). Set houdt nu in op willekeurige momenten.

Probleem doet zich vooral voor na gas los en dan weer gas geven.

Het weer ziet er goed uit voor vanmiddag/avond!!!

Precies wat Jan E. gisteravond voorspelde:-)

Op naar de eerste ZAC!

Halewijn

Uitbreiding wagenpark

Het is hier al net zo stil als op de baan vandaag.

Vandaag wel goede zaken kunnen doen op de baan: HPI Sport2 erbij gekocht voor reserve onderdelen. Zaten ook 2 body's bij.

Lijkt alsof de bochten nog beter gaan met de rood-witte Porsche 911 Turbo kap:

6979130770_bb2f31f51f.jpg
[/url]

:bye:

De meeste rijders van de mach zijn inderdaad niet zo actief op het forum. Afgelopen vrijdag avond was het echter weer een hele gezellige avond op de baan, en dat is ook veel leuker als op het forum. Vooral de rolator club in een mooi treintje over de baan. Ik heb in tijden niet zo gelachen. Ik had kramp in mijn kaken.

Baan schijnt morgen ook open te zijn
Ik ga zeker even wat rondjes maken!

@ bricks
Heb je de wagen al in de setup set gehangen ?

Al twee keer!
Auto staat nu weer helemaal in de basis setup, en het gaat weer een ontiegelijk stuk beter. Ik heb hem er gister avond weer een keertje in gehangen. De auto trekt nog een beetje naar rechts tijdens het accelereren. Ik vermoed dat niet alle wielen evenveel druk krijgen.Tijdens het meten kwam ik er achter dat hij vrijdagavond een oplawaaier heeft gehad, waardoor er een boutje van de lower suspension holder krom was gegaan. dit resulteerde in een rear toe in van 2 graden op het ene wiel, en 3 graden op het andere wiel. Door het meetsetje kwam dat er snel uit.
Hopenlijk is het woensdag weer goed weer, ga ik proberen wat eerder te komen.

Back