MACH Outdoor open!!

Wat ik wel vreemd vind is dat ZAC reglementair materiaal alleen via de bordershop te verkrijgen is. Gun Michel het beste, maar een monopoly op bandjes / regelaars / motoren gaat te ver.

Muco en 2Brothers hebben ook borden langs de baan staan.

Wat ik wel vreemd vind is dat ZAC reglementair materiaal alleen via de bordershop te verkrijgen is. Gun Michel het beste, maar een monopoly op bandjes / regelaars / motoren gaat te ver.

Muco en 2Brothers hebben ook borden langs de baan staan.

Alle elektronica komt van RC connect.. een nederlandse importeur waar ELKE modelbouwwinkel kan bestellen, alleen hebben de meeste fysieke winkels een groter belang bij RTR materiaal omdat dat verkoopt en "wedstrijd" spullen maar een kleine marge hebben en daardoor dit soort zaken niet veel op direkte voorraad hebben.. Die banden kunnen ook gewoon besteld worden bij je locale modelbouwwinkel. :rolleyes:

2Brothers kunnen alles bestellen en Muco heeft voorraad is mijn ervaring.
Voordeel van Muco is dat ze op maandag open zijn en net zo lang in de bakken zoeken tot ze een passend onderdeel hebben.

Zijn de 2 shops in mijn buurt.

The Border Online RC Shop is een een mede-clublid, maar mist de hulpvaardigheid om beginners op weg te helpen.

Sorry Michel, maar is wel hoe ik het ervaar.

Voordeel van Muco is dat ze op maandag open zijn en net zo lang in de bakken zoeken tot ze een passend onderdeel hebben.

The Border Online RC Shop is een een mede-clublid, maar mist de hulpvaardigheid om beginners op weg te helpen.

The-border is een winkel die zijn nek uitsteekt voor ons en er voor zorgt dat alles (bijna) op voorraad heeft wanneer je woensdag iets stuk rijd je vrijdag je spullen hebt om weer te kunnen rijden. De rest van de modelbouw winkels moet alles bestellen, uitzonderingen daargelaten.

Als je je hulp wil zal Michel je zeker helpen.

Maar niemand verplicht je toch om daar te bestellen? De een vind het fijn om zn spullen bij michel te bestellen en de ander vind zn geluk bij een andere winkel. Voor mij persoonlijk sluit ik me aan bij stephan zn verhaal.

:ontopic:

Morgen weer lekker in de zon buiten rijden!! :banana:

Yeahhh.
Bandenwarmers zijn klaar voor gebruik, kap is klaar. Nu nog de juiste bandensmeer, setup, en de juiste software in het brein laden.

Niet om het een of ander maar ik heb alleen maar goede ervaringen met Michel.
Hij is voor mij zelfs zo vriendelijk geweest de zaterdag voor een DTC wedstrijd nog ffies naar zijn shop te komen zodat ik de zondag van dat zelfde weekend toch nog mee kon doen met de DTC:D.
Ik vind dat zeker weten hulpvaardig en dit dan ook nog voor een niet "clublid"
Als er problemen zijn met een hobby zaak vind ik het niet erg netjes om dit hier op het forum te ventileren in een bestaand topic, maar probeer dit eerst 1 op 1 op te lossen voor je iets hier neer plemt.
This is just my 2 cents en oprechte opinie.
No hard feelings RC Bastard:cool:

mvg Roy

laten we zo'n opmerking maar niet al te serieus nemen of al te negatief intepreteren. Basterd komt volgens mij net kijken op de baan, dan duurt het even voordat je doorhebt hoe het echt zit en wat waar te krijgen is qua onderdelen in dit landje of op de digitale winkelstraat ;-)

vandaag laatste kans idd om nog binnen te rijden maar wellicht droogt het buiten nog op. Have fun!

Sorry voor het posten van shop-ervaringen. Had ik niet moeten doen.

Als rookie wil je meters maken op de baan en wel direct ipv weken wachten op je spullen. Ben blij dat iedereen zo tevreden is over http://www.the-border.com/
Biedt wel perspectieven voor de toekomst.

No hard feelings en iedereen veel meters op de buitenbaan toegewenst.

[mod]Afgezien van dat wil de beheerder van dit forum het ook liever niet zien dat er winkelbesprekingen komen. Ik heb het als mod gelaten voor wat het was maar let er aub in vervolg even op. Alvast bedankt. :D[/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, vandaag heb ik ook nog even gereden op de buitenbaan. Dat was best nog wel even koud.
Wanneer ging de binnenbaan ook alweer open?

Of afgelopen donderdagmiddag. Heerlijk was het toen ;-)
Ik vermoed dat ik deze week nog wel een keertje overdag ga rijden .

Back