Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nice Oscar
Heb je ook de 1 piece trustbearing er in zitten?
Als je niet iedere keer het diff af wil stellen na bandenwisssel kun je ook de complete F104 Pro achteras gebruiken.
Deze stel je 1 keer af en dan dicht schroeven en banden er op.
Trustbearing zit in het diff bij de Pro en niet in de velg zoals de F103.
mvg Roy
Er is gelukkig heel veel mogelijk met de F103/F104 Michel en als de body een beetje knap gemaakt is zie je het toch niet echt op de baan want zelfs met een 17.5 gaan ze al goed vooruit dus...
Wat voor ESC gebruik jij in de F1?
ik ga gewoon met de Cirtix aan de slag denk ik
Voor mij geen brushed meer in ieder geval.
Waar zijn die echte kerels toch gebleven?
Waar zijn die echte kerels toch gebleven?
rokende regelaars!!!
Aangezien het ons als electro rijders ook zal treffen. In het geluidsplan voor het aanpakken van de geluidsproblematiek van de 1/10 en 1/8 nitro rijders http://www.machheemstede.nl/home/images/stories/overig/geluidsplan_versie_09-02-2012.pdf van de MACH staat bij punt 6.7 het volgende:
"Gezien de grote problemen tijdens het seizoen 2011 met het smeren van de banden doet de commissie het voorstel om het wegdek van het circuit te behandelen met “Trackmax”, een smeermiddel dat ervoor zorgt de baan meer grip heeft en er minder bandenslijtage optreedt. Het belangrijkste in deze is natuurlijk, dat er geen verdere controle van de banden hoeft plaats te vinden."
Ik weet nou niet of het goede of slechte ontwikkelingen zijn als dat doorgaat. Positieve is wel dat we dan uber tractie hebben, wellicht in die mate dat we straks op het buitencircuit zelfs gaan kiepen. Met trackmax is het rammen met de gasvinger iets wat je nu met lage tractie niet of minder kunt doen.. Rondetijden zullen in ieder geval drastisch omlaag gaan ...dat dan weer wel.
Aan de andere kant verliest het voor mij in ieder geval wel de charme van het zoeken naar grip en het zoeken naar de juiste afstelling voor een bepaald gripniveau. Het gripniveau is nu een niet constante factor, elke week kan het anders zijn.
Met charme bedoel ik het gevoel wat je krijgt als je eindelijk een setup hebt gevonden die redelijk werkt als de tractie laag is...Het prestatie gevoel dat je krijgt als iets lukt zeg maar.
Ben benieuwd...