Hey,
*zucht* vandaag ben ik begonnen met het weer opbouwen van de boot dus alle gaten geboord en de hardware eraan gezet. daarna de volle lipo erin en vol goede moed weer gaan varen. helaas was het alweer van korte duur, hij viel na een flip stil... *zucht*
vervolgens er naartoe gevaren en de kap open gemaakt, daaronder kwam een rookwolk vandaan

toen ik het wat beter bekeek zag ik dat de aansturingsdraad naar mijn regelaar helemaal gesmolten was en lekker stond kort te sluiten.:neutral:
dus de regelaar mocht alweer open wat betekend weer de motor eruit en weer alles los(voor de zoveelste keer). toen heb ik eventjes getest of mijn ontvanger+servo nog werkte, gelukkig werkte dit nog. daarna heb ik een weerstand moeten vervangen in mijn regelaar en een nieuwe (dit keer dikkere) draad aangezet, de regelaar werkte nu ook weer. de reden dat het op tilt sloeg was waarschijnlijk een hele grote spanningspiek op het net wat de draadjes deed smelten, de rest gebeurde vanzelf.
dus ik blij dat alles nog werkte en de boel weer ingepakt en weer gaan varen. maar alweer na een paar keer heen en weer varen viel hij stil. toen ik de kap opentrok alweer rook *zucht* dus weer de hele boel eruit en open. twee feds doorgebrand

conclusie: regelaar mag de vuilnisbak in:-?
ook stond er beide keren alweer water in de boot

ik snap er helemaal niets meer van.
ik begin het nu echt een beetje zat te worden, ik heb gewoon nog nooit een hele accu leeg kunnen varen met deze boot, elke keer was er wel wat stuk als ik ging varen

daarom zit ik er aan te denken om deze te gaan verkopen (alhoewel ik het zo jammer vindt) en er een goed werkend model voor terug te kopen. ik zat er aan te denken om de zender+ontvanger en de lipo's zelf te houden, het servo en de motor wil ik bij de romp doen.
dus als er iemand intresse heeft mag hij mij een mailtje sturen op mijn msn adres dat in mijn profiel te vinden is (of een pb maar liever mailtje) een goede ruil is natuurlijk ook goed.
wat specificaties:
Romp: Gozilla xxl world edition, overgenomen van gerwin brommer
roer: ik heb mij laten vertellen dat het een dr. psycho is
trim: Mtc, door hendrick spoor terug omgebouwd naar glijlagers
motor: 3600kv met adapter naar 550 voor de motorsteun die erin zit.
servo: een futaba, precieze type weet ik niet ui mijn hoofd, ik weet wel dat hij rond de 60-70 euro kostte. erder gewoon nog wat los spul zoals nood-uit, antenne waterkoeling enzv enzv.
voor alle foto's:
Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! het zijn er 220 van begin tot het einde.
ik weet zeker dat iemand anders met wat meer ervaring de probleempjes kan verhelpen en het rompje goed kan afmaken (moet nog netjes gemaakt worden aan de binnenkant en gespoten worden)
Groetjes,
Jelmer