Jan Walpot
verslagschrijvers
Mooie machine Hans en als je kiest voor een sloep blijft het moois beter in beeld dan bij inbouw in een sleper.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooie machine Hans en als je kiest voor een sloep blijft het moois beter in beeld dan bij inbouw in een sleper.
Dat heb ik ondertussen ook ervaard/ondervonden.!(maar wanneer je naast de kant, de opbouw er af tilt, valt hun kin op straat).
ik twijfel nog steeds. Bij een sloep lijkt me een staande ketel erg mooi en bij een sleper moet je zo wie zo naar een liggende en de D10 is een stoom-verslinder ..........dus het moet wel een forse ketel worden.
Hoe veel drijfvermogen ga je je schip geven?
Door je bovenstaande antwoord heb je de problemen van je ketel vastgesteld.
Laatste opmerking:
- dus het moet wel een forse ketel worden.
Hoe veel drijfvermogen ga je je schip geven?
Tijdens het opruimen van (oude) administratie.............tja dat moet ook wel eens gebeurenkwam ik een paar leuke verrassingen tegen is de vorm van cadeau bonnen waarvan ik wel wist dat ik ze ooit had gekregen..... maar eigenlijk niet echt meer wist waar ik ze had gelaten of hoeveel de waarde er van was
Het was in ieder geval voldoende om dit leuke hardsoldeer setje van die bonnen te kunnen halen/kopen met wat extra zuurstof en gas ...............
Bekijk bijlage 299156
Idd een leuk setje waar ik zelf ook al heel veel plezier van hebt gehad.
Hier ga je gewoon heel veel plezier en gemak van hebben.
Dan ben ik blij dat ik een goeie keuze heb gemaakt![]()