Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jaik heb nog 1 vleugeltje, de poly. Te zwaar...nou ja te zwaar....met een mooi rompje heb je een kekke mimi van 170 gram met een composiet vleugeltje waarmee je de aardappels kan schillen , en geruisloos 4 hansjes kan doen...daar kan je een NK mee winnen hoor.
Hey Frank,Vandaag twee plaatjes geel schuim van de Hornbach gescoord....lichter dan ons blauwe schuim, 28 ipv 40 kg/m3... Samen met nu de carbon liggertjes moet het gewicht van het vleugeltje nu uitkomen op 50 gram en nog wat....met een 60 gram rompje hebben we straks een mimi met het gewicht van een elfje
Een heel gedoe zeg die hornbach....ligt er een pak met platen open, wil ik 1 p laat afrekenen..."nee, dat kan niet" ....sigh ik plaat terugleggen (geen zin om 30 euro / 5 platen te kopen) staat er een meneer (ook met een rose bril! eek !) bij hetzelfde open pak....ja zegt ie...ik heb maar 1 plaat nodig maar dat kan hier niet.....ha ha ha dus we hebben samen maar 1 pak gekocht en ieder de helft van de platen genomen.
Wat denk je dat hij er van maakt.....carbon armbandenkek...dat verzin je niet.
Mag ik hieruit opmaken dat er aankomend seizoen een nieuwe delegatie mini/mimi-piloten mee komt doen in het nk? Dan bewaar ik mn mini-tantalus-ziva's byte nog even
:n00b:
Jullie zijn lekker bezig, leuk om te lezen en vooral leuk om de vorderingen te zien!
keep it up!
Hey Frank,
Kort vraagje. Vandaag zag ik bij de Praxis ook geel isolatiemateriaal liggen. XPS schuim. Geextrueerd Polystyreen schuim. Is dit hetzelfde als wat jij hier beschrijft? Het heeft een mooie dichtheid, maar voelt best zwaar aan?
Hey Frank,
Kort vraagje. Vandaag zag ik bij de Praxis ook geel isolatiemateriaal liggen. XPS schuim. Geextrueerd Polystyreen schuim. Is dit hetzelfde als wat jij hier beschrijft? Het heeft een mooie dichtheid, maar voelt best zwaar aan?
Ik heb er vanmiddag toevallig ook bij staan kijken, volgens mij stond er ps60 bij, is 60 kg/m3??
Ook bij ons in Almelo ligt het schuim in oververpakkingen van 5 (of 6?) platen en niet los. Ik zou dan met een "normale" weegschaal naar de Praxis moeten. Daar moet ik nog maar even over nadenken om te doen: daar krijg je zeker "proat" vanDankjewel!, en ja ik denk dat we volgend jaar meer dan 1 totaal nieuwe deelnemers op het NK hebben, en dat zijn er een paar uit dit draadje
Ambitieus en onervaren...maar wel met hele leuke mimi's/mini's.... ( wij beginnen iig met de winterpostal
)
Hmm, het lijkt er wel op. Wat je moet doen is een keukenweegschaaltje meenemen. Heb ik vandaag ook gedaan bij de hornbach....volume berekenen l*h*b (met iphone oid) / gewicht bepalen en omrekenen naar kg/m3....Dat werkt het best. 40 kg/m3 is zo'n beetje het zwaarste is mijn ervaring/lees ik op internet... ...kan je ook hele kekke vleugeltjes van maken.
Daar moet ik nog maar even over nadenken om te doen: daar krijg je zeker "proat" van
Begin toch wel erg verlekkerd te kijken naar al die High tech. MiMi vleugeltjes, zie dat mensen een bepaalde roeping beginnen te krijgen om het ultieme vleugeltje te bouwen.