Mini Cessna van Kyosho "MINIUM"

• Topicstarter Topicstarter Eric R
  • Startdatum Startdatum
Yeah, ik heb nu ook een 2e accutje.. ... Grrom.

? Iemand nog belang bij losse minium Citabria onderdelen?

Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag m'n Minium ontvangen, maar is het normaal dat de roertjes veel lawaai maken?

jep, is normaal dat die lineare servo's veel kabaal maken.

ps, Niek mijn cessnatje vliegt weer als vanouds....

Laatst bewerkt door een moderator:
Aiai,
ik haalde hem net van het schap en hij viel uit dat staandertje, niet van hoog maar het propje is afgebroken, wat nu?

Iemand die raad heeft?
Want dit is echt wel balen hoor,
hij valt juist op het verkeerde punt, en het ijzeren staafje om het propje op te draaien is gebroken, een deel in de prop en een deel nog op het vliegtuig.
Ik post,zo snel mogelijk foto's

Hier enkele foto's van het gebroken propje, hopelijk kan het jullie helpen om mij te helpen ;)

Nieuw propje bestellen en die kan je gewoon op het afgebroken asje duwen, heb ik ook gehad ;)
Wel even langzaam laten draaien om te zien of het asje niet krom is.

@ Commander,
Alvast bedankt

Zeker dat het asje nog lang genoeg is om een propje op te duwen?
Is het eventueel mogelijk een nieuw asje te bestellen, en waar haal je dat, of die propjes?
Alvast bedankt.

Oke,
ik heb de minium bestelt bij natterer, maar vind op de web site geen spare parts...

Die propjes, heb je er dan meteen 3?
En het vliegt niet lastiger met dat propje dichter op de romp?
Dus een motortje is niet nodig?
En plakken is vermoed ik ook geen betrouwbare oplossing?

Alvast bedankt en sorry voor de vele vragen, maar het is toch even schrikken als je vliegtuigje de eerste dag stuk gaat ;)

Dat is vooral dom :mrgreen:

Gewoon een mailtje naar Natterer en die bestellen het dan bij Kyosho Duitsland, propjes zijn inderdaad altijd verpakt met drie.
Maakt niet uit, die breken toch regelmatig.

Propje dichter tegen de romp kan geen vliegt hetzelfde en je hebt als voordeel dat je asje niet meer kan breken ;)
Nieuw motortje lijkt mij niet nodig en lijmen geen oplossing.

Back