Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Via RCGroups/Amazon.com $47:
Amazon.com: Receiver: Cessna 210 Centurion: Toys & Games
Dat zijn kleine Eurootjes als je begint te rekenen, en nu nog wat verzendkosten erbij![]()
Belgie ook niet, daar hebben we dus niks aan...??? mag niet verzondern worden naar Nederland ???
Hmm, ik heb helemaal niets moeten ondertekenen...Als je een papiertje ondertekend dat het voor export is krijg je hem mee![]()
Ik heb vandaag m'n eerste 2 lipo's leeggevlogen en het begint al aardig te lukken.
Maar soms heb ik plots geen bereik meer en kan ik maar net boven te grond terug optrekken, of raakt hij de grond( gelukkig dat hij zo'n lichtgewicht is)
Wat kan hier de reden-oplossing voor zijn?
Afkloppen, maar ik heb nog steeds nauwelijks storing. Mijn 'vliegveldje' ligt naast een spoorbaan, flats en huizen. Zelf heb ik altijd de mobiel op zak met bluetooth aan. We vliegen vaak met z'n tweetjes en ik ben inmiddels niet meer bang om hoog en ver te vliegen, ik kom ongeveer tot de hoogte van de 4 verdiepingflat naast het veldje. Wat ik wel vreemd vond, dat we de eerste meters met het nieuwe vliegtuigje van mijn dochter wel storing hadden. Na een paar accu's is dat helemaal over. Ik denk dat de motor eerst in moest lopen.