En mijn cockpit vloog eraf.
Dat hoor je toch wel echt heel regelmatig bij een Sebart arf......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En mijn cockpit vloog eraf.
Je kan je tot een week van te voren aanmelden als je (nog) mee wilt doen.Oefenen oefenen oefenen.
Begint nu een wedstrijd programma te worden, vanavond weer 5 vluchten gedaan.
Je kan je tot een week van te voren aanmelden als je (nog) mee wilt doen.
Wedstrijdkalender 2009
Voor jouw verantwoording dan. Ik lees wat anders op de aangehaalde pagina.Je kunt je op de wedstrijddag zelf nog aanmelden hoor.
Inschrijfgeld
Tenzij hieronder anders vermeld bedraagt het inschrijfgeld per wedstrijd/klasse 7 euro voor senioren en 3,50 euro voor junioren.
Voor F3B bedraagt het inschrijfgeld 9 euro voor senioren en 4,50 euro voor junioren. Voor RB Kunstvlucht gelden andere uitzonderingen.
Voor senior niet KNVvL-leden bedraagt voor 2009 het bedrag aan extra organisatiekosten (zie hierboven) 15 euro per wedstrijd.
Indien men zich pas op de wedstrijddag zelf opgeeft en deelname naar het oordeel van de wedstrijdleiding nog mogelijk is, wordt het inschrijfgeld verdubbeld.
ik vlieg gemiddeld 9 minuten en laadt dan gemiddeld 3400 mah.
het P 09 programma doe ik zo'n 6 minuten over. nu zou ik ipv 4000 mah accu's naar 3500 kunnen gaan maar voor 6 cellen paketten is dat een hele investering. Zeker als ik evenuteel de wind 110 zou nemen en de axi aandrijving op 6 cellen zou nemen. Moeilijke keuzes allemaal.