Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo iedereen,
Ik heb hier een mugen mbx6 voor nitro en wil deze misschien ombouwen naar elektro..
Hier heb in dan wel wat voor nodig en ik zat hier aan te denken: Tekno RC V4 Brushless Conversion Kit (Mugen MBX6/42mm Motors) [TKR4504] | RC Cars & Trucks - A Main Hobbies
Is dit iets goed of weten jullie wat beters?
Hi, ik ben een newbe op dit forum en ben begonnen met zeer veel lezen over alles omtrent de MBX6T / electo ombouw.
Op dit moment ben ik alle onderdelen aan het verzamelen en heb een twijfel over welke stuurservo te gaan kopen. Ik wil graag in één keer de juiste onderdelen kopen, daarom een tweetal vragen :
Veel post vertellen dat er minimaal 20kg benodigd is dus lijkt mij het beste dan een HiTEC HS-7955TG of een Savox 1256TG.
Jullie(experts) ervaring met deze servo´s (of andere servo´s) zou zeer welkom zijn.
Ik wil gaan rijden met een E-REVO MMM combo (mamba monster ESC en zwarte 2200kv motor). De interne BEC van de mamba monster geeft 5,5V en max 3 Ampere. Is dit genoeg om deze high torque servo´s aan te sturen ?
Alvast bedankt voor jullie commentaren.
groet, Sander
Overigens rij ik zelf ook met een Mugen MBX6 Eco met daarop de MMM van een e-Revo. In mijn ontvanger heb ik een extra capacitor gestoken en nu werkt mijn Savox 12kg servo feilloos (ik rij met 12 kg omdat deze voldoet voor de buggy).
Met wat voor savox servo rij jij op je buggy
Met wat voor savox servo rij jij op je buggy
Ik heb deze op de buggy staan (lekker snel en voldoende power):
» Savöx SC-1258TG – Digitale Servo 12kg en 0.08 sec/60° Savöx Servos
Voor degenen die het interessant vinden, ik heb een fotoverslag geplaatst van de bouw van mijn nieuwe Mugen MBX6TR:
mugen-mbx6tr