Multicopter Café

Yesyes!!! Hij is terug :D
9c92d1d7f5cd2716c449bc81f9f4d388.jpg

Nu hopen op beetje mooi weer dit weekend!

En nu eerst werken pff :(

niCe .. vooral die lipo strap :D

was ie kapot dan ??
wordt tijd voor een echte Blackout miniH :vamp:

niCe .. vooral die lipo strap :D

was ie kapot dan ??
wordt tijd voor een echte Blackout miniH :vamp:
Die lipostrap is van de praxis haha de oude was versleten,

En heb de prijzen gezien van blackout pff, en vrrzendkosten van 70€??? Las ik ergens laatst:(

..::Flip it, Roll it, Abuse it, Crash it!::..

Ik ben op zoek naar 4 leuke motoren voor m'n quad, iets in de orde van 950/1000 kv.
Heb 4 sunnysky's besteld bij banggood, 50% kans dat het valse zijn...

Wie kent er een betrouwbare NL/BE shop die deze motoren verkoopt (moeten geen sunnysky's zijn, een goed alternatief kan ook)?

Inderdaad, die Cobra's heb ik ook en ze zijn erg goed, alleen wel even opletten welke esc's je erbij koopt, in ieder geval geen Hobbyking afro's, dat gaat niet goed icm die motoren.;)

Dat is jammer, eventueel een 20A ZTW esc kan ook of een 30A Blue serie van Hobbyking en dan flashen naar SimonK, het is jammer inderdaad, ik heb om die reden ook tijdelijk Tiger motoren op 1 van mijn quads gezet, maar die zijn nog duurder dan Cobra's, alleen had ik die wel nog liggen dus even snel gewisseld..

Dat heeft Boris me van de week uitgelegd, schijnbaar missen de afro's een stukje hardware waardoor de motor sync niet goed gaat, Roni gaf het ook al aan dat bij Gerard zijn Cobra's stuk gegaan zijn door deze combi.

Het exacte antwoord staat in het Sky-Hero Little topic.

[post442]

Laatst bewerkt door een moderator:
De laatste versies van de Afro ESC's hebben synchronisatieproblemen met hoog kv 12polige motoren op 4S LiPo. Ik vermoed dat dit komt doordat men de Afro's compatibel heeft gemaakt voor BLHeli firmware door de EMF sense capacitors weg te halen. Op die manier wordt de positie van de motoren enkel nog maar softwarematig 'geschat' en dat gaat bij dergelijke toeren niet altijd even lekker.

Problemen met motoren zoals de 2217 950kv zijn mij niet bekend.

Voor de duidelijkheid; dit zijn mijn aannames ik heb het nog niet in de praktijk kunnen testen.

Roni gaf de 2000kv en de 950kv aan vandaar dat ik de motoren gewisseld heb, ze zijn niet echt goedkoop dus zonde om af te laten fikken.... Zeker zolang het niet zeker is.

Roni gaf de 2000kv en de 950kv aan vandaar dat ik de motoren gewisseld heb, ze zijn niet echt goedkoop dus zonde om af te laten fikken.... Zeker zolang het niet zeker is.

Als jij het wilt proberen met de 950kv motoren dan sta ik wel garant voor de motoren. Ik word nu wel nieuwsgierig naar de vermeende problemen namelijk.Volgens mij betreft het alleen de > 2000kv motoren op 4S en niet op 3S.

Dus 4s op de 950kv met de afro 30A... Ik moet ze dan wel weer wisselen, dat zal dan wel pas in het weekend worden.. Dan test ik die combinatie wel laag bij de grond. LOL

Back