Multiecat scratch build 1:30

Weer wat verder gekomen de rechter kraan kan al bewegen (moet ik er wel met hulp voeding spanning op de draden zetten). Lierhuis gemonteerd, draait ook al. dek 2e keer gelakt. Nu de beting aan het maken, die kan er morgen dan weer op. houd me zeker van de straat met deze tempraturen bbbrrr.
7629d889-a0e3-4fe4-b8b8-6731e1e5177e.jpg

grt Peter

Weer wat verder gekomen de rechter kraan kan al bewegen (moet ik er wel met hulp voeding spanning op de draden zetten). Lierhuis gemonteerd, draait ook al. dek 2e keer gelakt. Nu de beting aan het maken, die kan er morgen dan weer op. houd me zeker van de straat met deze tempraturen bbbrrr.
Bekijk bijlage 465841

grt Peter

Schiet lekker op hoor ,niet te snel anders moet je meteen volgende bezig

Ziet er goed uit Peter. Dek lijkt nu egaler. Ruwbouw gaat relatief snel, maar met de afbouw zijn vele uurtjes gemoeid. Succes verder! Gr. Klaas.

Dank je klaas.
Ja ben er nog lang niet, de techniek die achter de kranen zit, gaan denk ik heel wat uren in zitten. Dat word een speciale ivm het uitschuiven van de mast, waarbij hijs en klem direct in mee gaan. Dan nog uren aan het verven en spuiten.
Dan alle schakelingen nog en en instellingen, ben er nog lang niet o_O.
Dus deze winter kom ik wel door :rofl:
grt Peter

Qua weer is het tijd voor de winterschilder, Peter! Wordt wel anti-aangroei toch? :) Gr. Klaas.

Misschien wel, daar ben ik nog niet mee bezig. Dat komt bij de afwerking.
grt Peter

Eindelijk wat spullen binnen, echter de motoren die de masten in en uitschuiven zitten in de vertraging :(
Maar toch wat opgeschoten nu door binnen komst. Druk bezig met de kranen alle 2 de bomen kunnen op en neer, ding is erg sterk. Het uitschuif meganisme wert ook (met de hand) dus weer wat vorderingen.
Mast met verlichting werkt ook (nog niet aangesloten) en gespoten. Kraan getest met mn sloep aan de haak tilt hem prima, zelfs met uitgeschoven mast.
Lekker knutselen in mn hobby hok, beter als buiten nu :D
20211210_200523.jpg
IMG-20211210-WA0001.jpg
IMG-20211210-WA0002.jpg

Grt peter

Eindelijk wat spullen binnen, echter de motoren die de masten in en uitschuiven zitten in de vertraging :(
Maar toch wat opgeschoten nu door binnen komst. Druk bezig met de kranen alle 2 de bomen kunnen op en neer, ding is erg sterk. Het uitschuif meganisme wert ook (met de hand) dus weer wat vorderingen.
Mast met verlichting werkt ook (nog niet aangesloten) en gespoten. Kraan getest met mn sloep aan de haak tilt hem prima, zelfs met uitgeschoven mast.
Lekker knutselen in mn hobby hok, beter als buiten nu :D
Bekijk bijlage 470279 Bekijk bijlage 470280 Bekijk bijlage 470281

Grt peter
Geweldig mooi werk ,prachtig !!
Is groter dan ik dacht

Back