Dat verschil heb je met varen ook, dat wist ik, logische dus ook bij " in de lucht" ..
Ja, er komt nog best veel bij kijken bij dat vliegen.... En dan hebben we het over het gemakkelijste te viegen vliegtuig... Kun je nagaan wat we nog te leren hebben...
Even wat anders, gisteren waaide het redelijk, en Wiebe vlog mijn vliegtuig, en kwam aanduiken, (vloog tegen de wind in)bij het loslaten van het hoogte roer bleef mijn EZ min of meer in de duik zitten, en niet zoals Wiebe verwachtte, dat hij zichzelf levelde, en uit de duik kwam...
Gisteren zelf met een beetje wind gevlogen, hetzelfde geprobeerd, en ik dook ook wind tegen, en bij mijn kwam hij wel lichtelijk uit zijn duik. Ik heb het zwaartepunt iets naar voren ziten,mijn Zippy 3s 2200mah zit helemaal voorin de cockpit.
Regelaar en ontvanger zitten daar achter. Assan ontvanger 6 kanaals, weegt geen drol, en een plush 30amps wat ook niets weegt.
Wel vindt ik het prettig dat als ik op cruise snelheid (half gas maximaal)zit, dat mijn Ez niet of nouwelijks klimt bij het gasgeven, dat vindt ik irritant. Op de sim ok, trim ik hem altijd wat naar benee, anders blijf je maar op down drukken..
Kan dat hier mee te maken hebben ??? Wiebe dacht van niet, ik denk van wel, maar goed, ik ben noob..
Iemand een reactie of verklaring ???
Sorry als deze vraag al eerder gesteld is... En alvast bedankt voor het geduld, dat jullie met mij hebben...