brushed? Moet ik even kijken maar volgens mij heb ik nog ergens een 35A brushed regelaar liggen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De flaps op de EZ zijn inderdaad een goed idee en hebben niets (of in ieder geval heel weinig) met zweven te maken. Flaps worden voornamelijk gebruikt om een toestel dat juist té goed zweeft (zoals de easystar dus) af te remmen voor bijvoorbeeld een landing. Door de flaps naar beneden te zetten (90 graden is teveel, een graad of 60 is ruim voldoende) en daarbij iets hoogteroer down mee te mixen in je zender gaat de easystar letterlijk vol in de remmen zonder rare hoogte afwijkingen. Vooral ideaal voor met de hand vangen of kleine veldjes (in de bebouwde kom bijvoorbeeld), bovendien kun je met flaps een zeer steile dalingshoek gebruiken zonder dat je idioot veel snelheid opbouwt (hierbij is 90 graden wel weer nuttig, meer weerstand)
Zo de EZ* heeft zijn maiden gehad, in het heuvelachtig Ardennen. Ik heb hem gevlogen zonder rolroeren. en er stond niet zo veel wind waarschijnlijk 2-3 BFT, maar het is dus bijna onmogelijk hem te vliegen zonder rolroeren... na 5 volle seconden naar rechts , gewoon niet willen draaien...
CG was spot on
Nu maar wachten op HK...
Alleen had mijn EZ zo een 'pomp' gevoel... klimmen, dalen (met gas uit) zoals die silverlitjes, ik kreeg het er niet uitgetrimt, misschien nog eens proberen met de accu een beetje naar voor.
Kunnen ze een verkeerd beeld krijgen van dit toestel.maar het is dus bijna onmogelijk hem te vliegen zonder rolroeren...