Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoe gooi je het toestel op? (hoek, kracht)
Watvoor motor heb je?
en niet geheel onbelangrijk: hoe vliegt hij in de lucht, zonder hoogteroer input?
En je zwaartepunt wel op de juisten plek?
[
[A) hoger opgooien met meer snelheid
B) meteen al meer hoogteroer geven, vanaf het begin
C)motor niet te veel toeren geven; nu geef ik 100% gas
D) combinatie van A, B of C.
E) iet anders.........
vol gas kan prima, maar dan moet je wel een goed CG hebben, en hij moet zonder hoogteroer input wel level blijven in normale vlucht....
Een KLEIN beetje up is zelfs vaak aan te raden....
Een ez* moet zelfs zonder gas te starten zijn, omdat ze super zweven!
"...level blijven in normale vlucht.
Inderdaad, klinkt alsof je CoG niet helemaal goed ligt. Als dat wel goed is kun je de EZ zonder gas gewoon rechtuit gooien waarna deze minstens een meter of tien moet zweven. NOOIT een toestel in een hoek omhoog gooien tenzij je 110% zeker weet dat hiervoor genoeg vermogen is! Niet alleen hoeveel gas je geeft is van belang maar ook hoeveel luchtsnelheid je toestel nodig heeft om te blijven vliegen.
Wat je kunt proberen is het toestel op de hand, iets achter en boven je schouder houden, ongeveer 2/3 gas geven, een stap of vier doen om snelheid op te bouwen en dan met een krachtige worp (meer duwen dan gooien, niet gaan smijten dus, het is geen steen!) meer vaart maken. Met zoveel gas zou je toestel makkelijk gewoon rechtdoor moeten kunnen vliegen zonder hoogte te verliezen.
hoi zijn er hier mensen met ervaring met het spuiten van de romp van de easystar?
Ik wil de voorkant zwart spuiten voor het fpv vliegen maar nu lees ik dat de gassen van de spuitbus de easystar aantasten?
hoi zijn er hier mensen met ervaring met het spuiten van de romp van de easystar?
Ik wil de voorkant zwart spuiten voor het fpv vliegen maar nu lees ik dat de gassen van de spuitbus de easystar aantasten?