Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal leeg doe ik liever niet, dan moet ik de romp en vleugels gaan slopen. Hij gaat in de verkoop met 2 metalgear servos op de staart en 4 stuks HXT900 op de vleugels. Alles is netjes gebundeld met MPX plugjes zodat het aansluiten makkelijk is, en er zit een servo mixer chip bij zodat de flaps op 1 kanaal kunnen. Er zit ook ongeveer 75cm aan 3x3 box profiel carbon buis in als versteviging. Orginele motormount kan er nog terug in mits handig met dremel (carbon blokkeerd hem een beetje).
De enige schade die hij heeft opgelopen in de crash is een gekreukeld stickertje (maar de neus is niet krom) en een klein beetje schuim schade aan de binnenkant (accu is naarvoren gevlogen). Van de schade zie je aan de buitenkant niets, en de integriteit van het toestel is niet aangetast omdat de carbon staven hem blijkbaar bijna onverwoestbaar maken. Eigenlijk kun je met even dremelen en een motortje erin schroeven al in 10 minuten vliegklaar zijn.
De kist met servos en carbon heeft me bij elkaar 130 euro gekost.
Als ik er iets van 80 euro voor kan krijgen vind ik et al best,
alleen opsturen gaat denk ik niet lukken, hij is denk ik tegroot voor TNT.