Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als het kan B34 op 25 juni om 21.04 uur.Welk post nummer moet weg???
Als het kan B34 op 25 juni om 21.04 uur.
Nog een andere vraag, ik schijn aan mijn limiet te zitten om foto´s te plaatsen, nu heb ik al 25 foto´s verwijdert en 6 nieuwe geplaatst en nu zit ik alweer aan mijn limiet, hoe kan ik dit oplossen ?
Alvast dank, groeten Arno.
Oke, begrijp het . Was al aan het zoeken of ik ergens informatie hierover kon vinden op het modelbouwforum. Bedankt voor de informatie.Vriend worden van het Modelbouwforum, dan kan je veel meer foto's plaatsen.
Dank je Jan, tot nu toe ben ik er best tevreden over. Ik probeer er dan ook wat moois van te maken en heb ook al een idee hoe hij eruit gaat zien. Maar dat blijft een verrassing.Begint er aardig op te lijken!
jan.
Toen moest ik met de neus verder. Ik had al een keer de motor gemonteerd in een eerder stadium. Later zijn volgens tekening spant 2 en 1 erop gekomen. Nu wilde ik kijken hoever de as van de motor eruit zou steken. Heb de motor gemonteerd en een oude achterplaat van een spinner toevallig het juiste formaat. Toen zag ik dat behoorlijk wat ruimte zat tussen voorkant neus en achterkant achterplaat.
Heb dit opgevuld met ringen van balsa. Hier ziet hij er een beetje verkouden uit maar dat gaat veranderen.
De achterplaat fungeerde als mal zodat ik die extra ringen balsa in de juiste vorm kon schuren en ook hier bleef ik maar schuren om de beste vorm te krijgen, hij is nog mooier geworden dan hier te zien is. Maar die luchtinlaat onder de motor, die ........................
Hier een schuin vooraanzicht.
Een vooraanzicht met canopy nu nog voor de fun.