Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ze van Balien modelbouw, deze heeft kleine roodkoperen en iets grotere messing.Mooi gemaakt weer Hans, dit soort oogboutjes van 0,5 heb ik kant en klaar liggen. Ik weet alleen niet meer waar ze precies vandaan komen...? Maar zo gaat het ook prima.
Ik heb ze van Balien modelbouw, deze heeft kleine roodkoperen en iets grotere messing.
Deze laatste zijn goed te zwarten met patina, de roodkoperen niet.
Maarruh het ziet er zo ook fantastisch uit hoor Hans![]()
Yep, helemaal correct Timber, zie bovenstaande post, lijkt mij een leuke zaak.die zit in antwerpen be.
Mooie (en grote) zaak, met een zeer uitgebreid assortiment. Let wel op - ze sluiten tussen de middag en zijn op dinsdag de hele dag dicht.Hans, dit is de link
https://www.modelbouw-baillien.be/
Ik heb al regelmatig daar iets besteld en altijd is het correct geleverd.
Succes ermee,
Koos
Klopt helemaal, bijzonder groot assortiment beslag. Ben er een aantal keer geweest en het is dan moeilijk om weer weg te gaan. Online winkelen kan natuurlijk ook en er word altijd netjes en op tijd geleverd!Mooie (en grote) zaak, met een zeer uitgebreid assortiment. Let wel op - ze sluiten tussen de middag en zijn op dinsdag de hele dag dicht.
Je kunt parkeren op een klein terrein naast de winkel, maar hebt dan wel een uitrijmunt nodig om van het terrein af te komen.