raalst zei:
Heren,
Ik ben een tijdje afwezig geweest, maar nu toch weer terug.
Ik kom op 25/9 ook !
Kan ik nog ergens mee helpen ?
Overigens, ik kan indien gewenst wel voor een website zorgen
(denk ik), alhoewel dit forum toch ook wel wat heeft, toch ?
groeten,
Ronald van Aalst
Hoi Ronald,
ik wil nog even aangeven dat dit forum voor wat mij betreft altijd onze figuurlijke kantine zal zijn...en dat we op een 'eigen' website niet een eigen forum moeten starten! Dit omdat de stap naar de andere hoeken van het forum makkelijk is, omdat ook andere modelbouwers interesse hebben in onze tak van R/C en niet als laatste omdat dit forum wel even de reden is dat 'wij duikboters' elkaar hebben gevonden

worship: voor Robert en de andere moderators).
Houdt niet weg dat een eigen website, zo ongeveer à la
http://www.micromagic.nl/ een mooi medium is om wat ruimere informatie te verschaffen over fabrikanten, modellen, aktiviteiten, etc.
Denk daarbij ook aan pagina's met bouwtips, bouwverslagen, foto's en vul maar aan... De mannen en vrouwen van Micromagic.nl hebben dat goed gezien. Ook zij zijn geen echte vereniging, maar hebben met behulp van promo en hun website wel bijna heel Micromagic-end Nederland aan de lijn....
Nou ben ik wel aardig handig met k-pjoeters, maar meer van de netwerkerige. Hoe je een www-server aan de gang krijgt en houdt kan ik je wel vertellen, maar voor het designen van een 'modelduikboten-homepage' ontbreekt het mij aan (artistieke) kennis. Mocht jij die kennis wel hebben, en je in ons aller belang daarvoor willen inzetten dan zou ik zeggen: graag!! In ieder geval van mij de zegen en

.
Thx,
Jos
P.s. een pagina met links is natuurlijk (zeker met het oog op mogelijke sponsoring) natuurlijk aanbevolen. Misschien wel netjes om voordat we tot 'publicatie' overgaan de Micromagic evenknie te informeren..