Nieuw: Bouwverslag Acro Master van Multiplex

nja valt wel mee :)
maar is eigenlijk meer een schema voor een warbird en niet voor een acro toestel :lol:
de wielkapjes blinken daar wel heel mooi!!

pfff, motor nog steeds niet toegekomen :(
en ik wou er nog mee vliegen tijdens de vakantie :(

maja ondertussen effe zoeken voor een 5de kistje :P
ergens een mooie scale electro bird, liefst zo realistisch mogelijk :P

groeten!

simendewulf zei:
Toch ook een erg mooi schema voor een acro.. ???????
ieder zijn keus, maar de mijne is het echt niet

inderdaad, doet me iig denken aan die japanese nakajimas, maar met een p-40 haaien snoet erop :P

groeten!

he joeri,
wat moet die motor kosten?
mijn hacker heeft net iets te weinig puf voor echt 3d, het gaat wel, maar niet genoeg naar mijn zin..

hey joeri, misschien voor de himax set gaan of de kora motor van kontronic, ik heb idd al gelezen op rcgroups dat die hacker van je iets te weinig power heeft om te hoveren of dergelijke.

de himax set kost 125 euro dacht ik
en de kora koop ja apart voor 85 euro, maar dan heb je wel je esc niet eh :P

greets

het gaat, maar hij trekt m er maar met een slakkengangetje uit.. eerst maar eens een 12*6 proberen ipv 11.5*5 aangezien met deze laatste nix warm wordt.. (zelfs niet een beetje) en als dat niet voldoende is idd nr een andere motor beginne uitkijken..
vandaar mijn vraag aan joeri, hij heeft er toch 2 :wink:

vooraleer ik begin te stunten zoek ik eigenliojk een link of dergelijke waar ze de technieken uitleggen voor de stunts, weet iemand een goed link?
jeweetwel, ze leggen dan uit, bv looping is hewoon elevator down, snap je?
wie helpt mij? :lol:

groeten!

Volgens mij koet er ergens hier op dit forum al een draadje staan met uitleg over de figuren en hoe te sturen.

:lol: ik weet het wel simen, maar ik wil het toch voor de zekerheid weten eh, enige stunts dat ik nog maar kan zijn loops, rolls, meskant, inverted, low-pas en touch and go's , maar prophangen enzo weet ik niet echt :roll:
weet iemand dan deze link? weet niet echt op welk woord ik moet zoekejn bij "zoeken" :P

effe :offtopic: :P
hey simen, kom jij ook vliegen bij ons aan de donkvijver, de derde week van september? het is dan nog niet de fly-in (die is wat later) maar gewoon zoals een vlieg meeting, waar alle geintresserde leden naartoe kunnen en waar je je van de eerste keer kunt inschrijven, als we meteen een fly-in organiseren is het te riskant (terrein is nog niet goed, bijna geen piloten want je moet lid zijn om te vliegen enzo :P )

en nu back :ontopic:

greets!

Back