Nieuw: Bouwverslag Acro Master van Multiplex

Ik heb spuitbussen van graupner gebruikt.
150mlvoor €4,75
Vind ik niks te veel.

Als ik niet gecrashed was had het er nog strak uitgezien... ;)

@ Daniël

He Daniël,

Motip huishoudlak is te koop bij elke doe-het-zelver die motip heeft.
Op het busje staan allerlei afbeeldingen, zoals een fiets, bloempot,..
Deze busjes kan je ook in klein formaat vinden en zijn een stuk goedkoper dan de acryl busjes.
Ik weet trouwens niet welk effect die acryl heeft met elapor, acryl en depron gaat alleszins niet samen.

Bye,

Joeri

Daniël zei:
@samuel speltdoorn

En ontvet je ook met aceton?

Mvg,

Daniël.

jup, ik heb ontvet met aceton, ik heb enkel men kapje gespoten van menAM maar ik heb de vleugels van men EZ gespoten met de acryl spuitbussen van motip en eerst afgekuist met aceton en het werkt prima!

groeten

michiel b zei:
mogelijke oorzaken:
De ontvanger is laatst erg hard gecrashed, antenne heb ik eraan moeten solderen. Die zit ook goed gesoldeerd, alleen misschien is er iets anders ook niet goed mee.

Ik.
Ik zou het meer hierin zoeken!
Jammer van je kist maar gelukkig kun je elapor inderdaad erg goed plakken!

De Motip huishoudlak is vermoedelijk alleen in Belgie te koop?
Ik haal Motip bij de Lasaulec autovakhandel, na ontvetten met aceton inderdaad een goede hechting op Elapor.

idd pjotrrr, het noemt huishoudlak, maar op de achterkant staat er acrylaatverf, dus ik weet niet of dit ook zo is in NL zo'n bus kost bij mij 7euro voor een grote.

grts

Rick NT zei:
michiel b zei:
Ik gebruikte sinds gisteren een geschakelde bec...

Misschien toch maar weer even je verhaal in de "Opsomdraad over BEC" aanpassen.

Rick

Euh, ik gaf alleen aan, dat de bovenstaande 2 redenen het enige wat veranderd is na de afgelopen vlucht.
Ik denk ook niet dat dit het probleem is, maar uitsluiten doe ik het ook niet.

Ik heb wel meer goede ervaringen met geschakelde BEC's, dus ik neem niet graag overhaaste beslissingen.

@awol, ik denk ook dat het in de ontvanger zit. Die gaat denk ik maar naar Corrien.

Kun je eigenlijk dat aceton ook in die liter bussen kopen want ik ben even in de bouwmarkt bij ons geweest en daar hadden ze het niet.
Of moet je van dat "nagellak" aceton kopen.

Mvg,

Daniël.

Voor een paar euro heb je een klein flesje pure aceton bij de drogist, en daar zit genoeg in om de hele kist mee te ontvetten ;)

Ook handig om secondenlijm van carbon te verwijderen...

P.S.: Mijn AcroMaster staat te koop op dit forum....

leuk, jrijg mailje van lindinger, ze zeggen dat de motor slechts in stock gaat zijn eind september of begin aktober :(
men acro staat hier nu al 2 maand :(

greets

Motip%20spuitbus.jpg

Dit moet hem dan zijn Motip acryl lack-spray ben vanmiddag even bij de lokale auto shop geweest.

Mvg,

Daniël.

Hoi,

Ik had graag de Kontronik Kora 10-14 motor gebruikt op mn acromaster,
zou de Kontronik Jazz 40-6-18 voldoende zijn voor deze motor?
Het is omdat ik hier nog zo'n regelaar liggen heb.
Weet er toevallig iemand van jullie hoeveel A deze motor trekt in de acromaster op 3s?
Ik zie op de site van Kontronik dat ze deze motor in pakket verkopen met de pix 3000 regelaar, en deze is maar 30A constant.

Groeten Gio.

Back