Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Om het onderschip nog net ff verder af te maken wil ik de schroeven met een brons/goudkleur afwerken. Hiervoor moet ik nog even de boer op voor een potje verf.
Bekijk bijlage 184100
Hoi Dennis,
Begint erg mooi te worden zeg!!
Klein vraagje, is er een reden dat je de schroeven voor de straalbuizen hebt?
Doorgaans zitten de schroeven namelijk in de straalbuizen zodat het water niet opzij van de schroef kan slippen waardoor de schroef een hoger rendement krijgt en in jou configuratie stuurt dat met name bij achteraan varen een heel stuk beter.
Zoals je het nu hebt gebouwd zul je merken dat je achteruit niet kunt sturen.
Voor wat betreft de Decal vellen: Ik gebruik dat tegenwoordig ook voor mijn LEGO modellen. Ik maak met bv illustrator een A4 formaat helemaal vol met de gewenste afbeeldingen. Die splits ik desnoods in een A4 gekleurd samen met zwarte en een A4 met alleen witte afbeeldingen. Vervolgens laat ik die printen bij www.decalwinkel.nl. Voor 1 A4 incl. verzenden en geprint in wit kost dat 7,85. Zo zijn de decals voor de Rainbow Warrior gemaakt en zo ga ik deze week de Grampian Don voorzien van nieuwe witte waterslide Decals. als je de decals smorgens verzend via het aanvraag formulier op de site heb je ze de dag erna al in huis. perfecte service
Ik ben ook eens zelf aan de gang gegaan met waterslide decal papier en een vloeistof om ze te sealen maar dat kan niet op tegen wat ze bij de decalwinkel.nl maken.
Had je hem wel ingespoten met blanke lak? Ik heb het ook ooit gedaan en dat werkte wel met een inktjet. Eerst printen dan blanke lak (paar lagen) en dan pas in het water.