Ja. Ik had verse bij me (dwz opgeladen Nmh accus) en ook daarmee ging de groene led niet aan.Tom Bollongino zei:Als eerste: Zijn de batterijen goed?
Bart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Ik had verse bij me (dwz opgeladen Nmh accus) en ook daarmee ging de groene led niet aan.Tom Bollongino zei:Als eerste: Zijn de batterijen goed?
Ja maar ik heb het over een X-twin, niet over een heli... weet niet of dat hetzelfde stekkertje is. In elk geval is er naar mijn idee niet veel wat ik af zou kunnen snijden...Gammapooka zei:Ik had al in een eerdere reactie gezegt dat als je heel voorzichtig wat plastic van het stekkertje afhaalt zodat hij wat dieper in de heli kan, het probleem over is![]()
Ze zouden er bij moeten zitten, kijk eens hier: http://www.indoorflyer.co.uk/index.asp?function=DISPLAYCAT&catid=43bdoets zei:Ik heb al zitten kijken hier op het forum maar ik kan vooralsnog geen link vinden naar een leverancier van X-twin lipo's. Weet dus nog niet zeker of ik die nodig heb, maar heeft iemand nog een adres?
bdoets zei:Mijn prehistorische voltmeter meet niks op de pennetjes waar je het laadsnoertje moet aansluiten. Wat meten jullie daar?
Hij is er hoor:kooitje zei:Is de silverlit boeing 737 al verkrijgbaar in Nederland???
Ik heb nog maar 1 filmpje gevonden op internet.... www.youtube.com/watch?v=3q84cAZrxOk
Waarom gaat het zo langzaam hier??? in Duitsland volop verkrijgbaar !!! ??
bdoets zei:Hij is er hoor:kooitje zei:Is de silverlit boeing 737 al verkrijgbaar in Nederland???
Ik heb nog maar 1 filmpje gevonden op internet.... www.youtube.com/watch?v=3q84cAZrxOk
Waarom gaat het zo langzaam hier??? in Duitsland volop verkrijgbaar !!! ??
http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=329256
Er bestaat een heli van Nikko van iets rond 99 euro en die is beter dan X-rotor hoor, enige dat niet echt brol is van nikko maar x-twin en picooz is zalig!!!!!Terry zei:X-rotor is niet zo goed maar picooz ruult voor eeuwig!