Gaat al goed Arjan.... Wil je 1 tip geven voor een ankerlier : Mechano
vooral op die grote.,. je lier zelf komt toch in je boot te zitten,dus niemand die het zo 1.2.3 ziet.....
Grtz Vincent

Grtz Vincent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ Edwin..
Heb jij beide ankers op 1 lier? Als je hem gebruikt... Gaan dan 2 ankers tegelijk,of kun je bepalen welke je wil laten gaan?
Hoezo een duur verhaal? Een liter G4 kost iets van €14,= en daar smeer je heel wat van weg.Hm.. Als ik alles met G4 moet gaan doen, dan wordt het een kostbaar iets.
Ik vraag me af of insmeren met hars en daarna een goede filler er over en goed in de verf zetten ook waterdicht is.. Als je dat topic leest, dan wordt je al gek van al die meningen..
Hoezo een kostbaar iets? Een liter G4 kost iets van €14,= en daar kan je heel wat mee weg smeren.Hm.. Als ik alles met G4 moet gaan doen, dan wordt het een kostbaar iets.
Ik vraag me af of insmeren met hars en daarna een goede filler er over en goed in de verf zetten ook waterdicht is.. Als je dat topic leest, dan wordt je al gek van al die meningen..
btw hars is NIET waterdicht... het is poreus. vandaar dat er ook gelcoat overheen moet. niet dat je boot meteen gaat lekken als je alleen hars hebt, maar je krijgt wel last van vochtwerking en mogelijk osmose
Let op dit geld alleen voor polyesterhars, epoxyhars is eigenlijk helemaal waterdicht en heeft ook geen last van osmose. Epoxy is dus een prima alternatief voor G4. (misschien zelfs beter....)
hele DUNNE epoxy met HOGE viscositeit?? Volgens mij kan dat niet
Het moet dunne epoxy met een LAGE viscositeit zijn neem ik aan.