ach.... des te groter is de voldoening als het gelukt isKlinkt niet als iets waar ik nou eens aan moet beginnen.
Voor die paar euro . . .
jan.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ach.... des te groter is de voldoening als het gelukt isKlinkt niet als iets waar ik nou eens aan moet beginnen.
Voor die paar euro . . .
jan.
Klinkt niet als iets waar ik nou eens aan moet beginnen.
Voor die paar euro . . .jan.
Maar, als ik het goed begrijp, krijg je dus enkel de door mij rond pag. 10 gevreesde problemen, als de man die jou de kist verkoopt (of een verenigingslid dat een t-hekel aan je heeft)
- met de hand het richtingroerservo (het armpje) helemaal naar links draait
- armpje er af schroeft
- richtingroer een eind naar rechts zet
- het armpje er weer op schroeft.
En als je dan de zender aanzet (of is alleen een accu aan de ontvanger koppelen ook al genoeg?) . . .
(Ik reageer vaak wat secundair. . .)
jan.
Al staat de motorstick op vol gas en je activeert de motor met de veiligheidsschakelaar, dan start de motor niet. Eerst moet de gasstick in de motor uit positie worden gezet voor de motor kan starten.
ik durf niet te zeggen hoe dat gaat met een electromodel, als je de stekker erin plugt en de gasstick staat open dan doet ie het geloof ik ook niet, maar heb je de accu ingeplugt en dan de throttlecut eropDus, los van dat verhaal van de motorveiligheidsschakelaar van Mugen, als de stick op volgas staat en ik 'ontgrendel de throttle' met F1, dan begint 'ie gelijk volgas te lopen?
Opletten dus.
We gaan het binnenkort allemaal zien . . .
jan.