.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dit gaat over het activeren van de ingebouwde vario in een Jeti assist ( gyro) ontvanger , niet over een los vario moduul waar jij mee bezig bent.Ondertussen ook gelukt; zip file staat op de SD-kaart.
Maar wat hier gebeurt lukt mij nog niet.
Morgen verder; eerst ontvanger-accu opladen.
jan.
Heren, dank voor alle hulp, maar het begint me zo langzamerhand behoorlijk te duizelen.
Heb eea. net geprobeerd met een andere ontvanger:
Bekijk bijlage 487094
Ook nog niet goed dus . . .
Kijk ik op Jweti shop bij de desbetreffede ontvanger:
Bekijk bijlage 487095
Moet hier ook weer voor betaald worden?
Dacht dat de vario er al gratis en, fuinctionerend in zat . . .
Ik ga nu (straks) eerst de bovenstaande posts rustig analyseren.
WAT een drama; dacht dat het allemaal zo maar klaar zou zijn . . .
jan.
Jij wil alleen de vario functie in je zender activeren , dat doe je met Jeti studio
Ik begrijp jan best wel....... als je hiermee bekent bent dan is het vrij logisch maar als dit nieuw is en er net in duikt dan krijg je zo immens veel termen, mogelijkheden te horen dat je het overzicht snel kwijtraakt.
ikzelf ben volgens mij ook niet de slimste met dit soort software en moet ook vaak lezen en nogmaals lezen, en tussendoor wat experimenteren en vragen voordat ik het door krijg
probleem bij mij is dat ik vaak te moeilijk denk, dat was hetzelfde als met de LUA apps, ik zag daar tegenop om aan te beginnen, en liep te kloten van hier tot gunder
op een gegeven moment heel simpel 1 mapje en 1 .lc of .lua bestandje in de apps folder gedropt en een jsn bestandje in de taalmap en het werkte al
piesss of keekkk dacht ik toen.... nee dus, de modelannouncer lua krijg ik niet erin, ik blijf een error krijgen
het kan flink frustrerend zijn en je moet met wat geduld gewoon wat experimenteren en zo ineens krijg je het voor elkaar.
voor de gps/vario sensor heb ik lang getwijfeld en een paar weken geleden het arduino spul besteld, op een of andere manier kreeg ik een pro mini bordje niet geprogrammeerd maar een R3 UNO fietste ik zo de nieuwe firmware op ..... heel vreemd, heb toen Nico even gevraagd of hij me wilde helpen.... en na wat proberen uiteindelijk het spul naar hem opgestuurd en hij had het zo voor elkaar.... Top Gozert die Meneer Nico
zo ben ik een paar avonden bezig geweest om de grafische apps werkend te krijgen, en ik ben er bnog niet maar het lukt nu aardig om onderstaande app werkend te krijgen
probeer ik daarentegen een mixer in een FRSKY Tandem in te stellen dan blijkt dat al een enorm complex gebeuren te zijn, zelfs de mannen die FRSKY hoog hebben zitten kregen het niet voor elkaar, met de Jeti was dit goed te doen.... dus ondanks dat het wat complex kan zijn is het wel goed om te weten dat het nog veel erger kan
Bekijk bijlage 487103
wat misschien ook werkt is een gratis LUA appje installeren, daar zit ook een Vario in, de app werkt perfect met een assist ontvanger, of de vario het met de app ook doet durf ik niet te zeggen